woensdag 21 mei 2014

Zwemdiploma A


Hoi allemaal ,

Vandaag laat ik jullie een crisscross kaartje zien met een lekkere inhoud.
Mijn achterneefje is pas geslaagd voor zijn  zwemdiploma a en nu ook al voor zijn b ;).
Ik zie zo vaak het no line techniek voorbij komen maar vaak is dat met copics en ik kleur met distress.
Ik vond het goed gelukt met distress tis wel ff zoeken en oefenen.
Hou binnenkort mijn blog in de gaten ik zal dan ook de kaart van mijn achternichtje laten zien want broer en zus zijn samen gaan afzwemmen dus ik had er 2 gemaakt .



In het zakje heb ik haaien , wormen snoepjes erin zitten .
XX Christa

8 opmerkingen:

Marianne zei

Hij is prachtig, mijn complimenten.
liefs, Marianne

martina's kaartjes zei

heel erg leuk en mooi gedaan !
je kleurwerk is toppie
grtjs,martina
x

jolanda zei

heel erg mooi gedaan en vooral de traktatie zal goed in de smaak zijn gevallen

Hanny zei

OOO Ik vind dit toch zo leuk, ik hou heel erg van de zee en alles wat erbij hoort, dit is dus echt zo mooi met die schelpjes, charm en de vogel op de houten paal, geweldig. Mooi ingekleurd, ziet er prachtig uit.
liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Sandra zei

leuk hoor zo zie je maar dat het ook met distress heel goed kan

Cards en Box bij Lady M zei

wat een mooi kaartje groetjes maartje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Christa, hij is heel leuk geworden dus met distressinkt gaat deze techniek ook goed. Een "lekkere" kaart hoor, lieve groetjes Miranda

chrilvian zei

super gedaan hoor met no lines
leuke zee meeuw