vrijdag 30 mei 2014

DT Studiolight - Once over the Hill?


Hallo allemaal,

Vandaag een mannenkaart met de geweldige Industrial lijn.
Ik heb een shape mal van dutchdoobadoo gebruikt deze mal is mooi groot dus je kan je kaart goed vol plakken en daar hou ik van ;).

De achtergrond is de BASISIN161.
Een perkament papier geembost met een plaat met allemaal tandwielen.
Met bruin inkt de tandwielen iets omhoog laten komen voor het effect.

De zilvere tandwielen zijn van een stans van noordesign
Een filmstripje gebruikt van tim holtz en de tekst is van fiskars.
De benzine pomp komt uit EASYIN389, super makkelijk je kan deze zo uitdrukken en opbouwen.
Het grote plaatje met de twee auto's komen uit vel STAPIN1315
Het oude kevertje komt uit vel STAPIN1320



Ik hoop dat jullie weer een idee hebben gekregen hoe je toch leuke mannenkaarten kan maken 
Fijne dag allemaal XX Christa

6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een heel erg mooie kaart werd het !
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x

Suzan zei

Hallo Christa,
Geweldig leuk idee om een herenkaart te maken!Top!
Groetjes Suzan

Nicole zei

Dat zou je echt niet zeggen hoor dat je van volplakken houdt.......wahahahah!
Je mannenkaart is geweldig (vol) en supergaaf en heeeeeel stoer!! Fijn weekend.
Liefs, Nicole

jolanda zei

mooie mannenkaart

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Christa, heel erg mooi.
Liefs van Anita

Juanita zei

Wauw, wat fantastisch!
Ik ben gelijk volger geworden bij je.
Ik zou het leuk vinden als je ook eens bij mij langs komt.
Liefs Juanita