vrijdag 2 mei 2014

DT Studio light Happy birthday



Hallo allemaal,

Vandaag een verjaardagskaartje met de PaperPad  PPSL06  .
Je kunt deze dus ook combineren met de
plaatjes van de Industrial lijn.



Ik heb uit verschillende vellen wat gebruikt .
De ijzeren hoeken komen uit de EASYIN388 ,
net als de boutjes en het zwarte kleine thermometer .
De eerste zwarte toerenteller komt uit EASYIN390
net zoals de traanplaat strips.
Uit de STAPIN1315 komt het kleine witte thermometer,
 en de grote meter midden op de kaart
De Happy Birthday komt uit STAPIN1319.
Ik heb verder met zilvertape de sterren
met een embossing folder gëembost.
Dit geeft het extra glim effect.
Op de schroeven en de meter heb ik glossy accent gebruikt,
zodat het er meer uitspringt .
Ik vind het een geslaagde strakke mannen kaart .
XX Christa


7 opmerkingen:

corryskaart zei

een leuke en lekkere stoere mannenkaart, daar zal menig man blij van worden
groetjes corry

Sandra zei

echt een mooie mannenkaart zou ik zeggen

Christa zei

Wat een mooie en stoere mannen-kaart !!
FIJN WEEKEND.
XX Naamgenote.

Anita Meijer zei

Wat een schitterende mannenkaart, ik vind hem prachtig Christa.
Liefs van Anita

Diane zei

What a wonderful design.

Hugs diane

Katja zei

Gave kaart hoor! Lekker stoer!

Liefs,
Katja

Erica ♥ zei

Wat een schitterende kaart, heel mooi ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}