woensdag 7 mei 2014

DT-CC Designs Paperbag Watering can Heidi


Hoi allemaal 

Vandaag een review van de mei collectie bij CC Designs.
Dit is Watering can Heidi .
Ik heb de paperbag met het BASISSL126 van Studiolight beplakt de CC Cutters Tulips zijn uit BASISSL147 gestanst.
Verder heb ik een Raampje van Marianne Design gebruikt en daar achter een stuk gelatine gebruikt als raampje.
Een katje in het raamkozijn en verder wat pareltjes en nu zie ik op mn foto dat ze er hier af zijn , gelukkig heb ik dat later wel ondekt en aan de jarige Astrid gegeven met een hoop leuke scrapspulletjes erin.
Op het knijpertje zit een strik gemaakt uit mijn gewonnen stans Timholtz van Margreet ,ben er super blij mee.


XX Christa

10 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat super gaaf zeg, echt heel mooi gemaakt ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

jolanda zei

leuk gedaan

corryskaart zei

wat een geweldig zakje en zo gaaf met die tulpjes op de voorgrond!
groetjes corry

Irene zei

Eeeeeeenig Christa en dan ook nog spullies er in, daar zal Astrid mee in haar nopjes zijn!
Hoorde dat jullie een heel leuke Clubdag hebben gehad!!

xx Irene

Sandra zei

Wat leuk gedaan !

Sandra zei

erg leuk geworden chris

Dina zei

ik was effe op vakantie maar wat heb je weer prachtige dingen gemaakt super mooi

Exclusively by Mel zei

Oh I do like coming here, it always cheers me up, I just love seeing your wonderful designs, this is just so fabulous lovely!!
Mel. xxx

Sylvia zei

Super leuk weer gemaakt.
Fijne Moederdag,
Groetjes Sylvia

Dangina Martinez zei

Beautiful! What an adorable image. I love her! I have to start shopping for more Swiss Pixies. My stash is out dated, lol. I Love the pretty scene you have created!
Hugs, Dangina