maandag 13 maart 2017

DT facebook SomeOddGirl- Gefeliciteerd

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een doosje zien die ik voor mijn moeder heb gemaakt.
Zij werd afgelopen vrijdag 10 Maart 60 jaar.

Ik heb SWOON DAKOTA  gebruikt , en haar gekleurd met de Twinkling H2O


Het is een easel kaartje op een doosje .
Ik heb het nieuwe papier van Prima marketing gebruikt Wild + Free collectie .
De cijfers van DutchDoobadoo.


Best pittig om deze kleurtjes te zoeken , zijn toch niet alledaags, beetje aubergine en oker geel.
Maar ik had gelukkig een match met mijn H2O ;)


Wat mooie bloemen en een bedel van Creatotaal in de hoek.
De swirl takken zijn van Creative expressions.
Mini bloementjes zij van prima horen bij het papier.


Gefeliciteerd in een Karinjoan stempel van Marianne design , heel tricky op het papier gestempeld met versamark en met wit embossing poeder bewerkt.

In het doosje had ik geld en deze geinige button ingedaan .


Wil je meer zien van SomeOddGirl kijk in de WEBSHOP voor meer leuke digis en kom langs de Facebook community
XX Christa

3 opmerkingen:

chrilvian zei

super hoor
die swoon is wel een leukertje he

Diana zei

Oh Wauw! Christa, wat mooi!!!!
x
Diana's Creations

Miranda K zei

zo gaaf! groeten miranda k