donderdag 15 september 2016

DT-Studiolight , Geniet van deze dag

Hoi allemaal,

Wat treffen we het , geweldig mooi weer, en daar hoort een zomerse kaart bij .
Deze kaart heb ik voor Katja gemaakt mijn teamgenoot uit Studiolight Designteam, ze is vandaag jarig , dus een heerlijk zomerse kaart voor haar


Ik heb het Kaartblok gebruikt de STANSBLOKRS29, je kunt zulke leuke kaarten maken met dit zomerse papier


Boven heb ik een boog gemaakt met de leuke ovaal de STENCILRS11 , deze ovaal door de midden gesneden en onder het papier geplakt .
Ik heb wel natuurlijk eerst de tekst gestempeld , deze tekst komt uit set STAMPRS147


Onder aan de kaart zie je wat schelpjes en zeesterren deze komen uit dezelfde stans de STENCILRS11 , er zitten losse stansjes bij , ook nog een zonnebril en slippertjes, super leuk om je kaart extra te decoreren.



Verder komen alle plaatjes uit het mooie kaart blok.
Het afdrukje is van Some Odd Girl , Beach babe kaylee, ingekleurd met Twinkling H2O.

Hoop dat jullie het weer leuk vonden , ik ga weer verder met de volgende verjaardags kaart .
XX Christa

Geen opmerkingen: