woensdag 28 september 2016

DT Sherri'sArt Blog -Happy Birthday

Hoi allemaal,

Vandaag een Zeemeermin kaartje met de nieuwe zeemeermin fluffy van My Besties.
Ik heb een grote roze rozet gemaakt en deze op de vierkante kaart geplakt.
Daarover een papieren dollie en een stukje licht roze kant.

  

De mermaid fluffy heb ik ingekleurd met de Twinkling H2O.




Over de kaart een stuk design papier van Studiolight.
Daarover heen mijn uitgeknipte digi.

Ik heb hier en daar wat versiert met wat blaadjes , deze uitgestanst van Marianne Design en Crealies.
Wat schelpjes hier en daar en in een enkele schel een pareltje in geplakt.

Wat stickles stardust gebruikt voor het net extra glimmertje hier en daar.


Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden.
Het digi is te vinden en meer in My Bestiesshop, veel plezier met shoppen
 XX Christa

Geen opmerkingen: