dinsdag 19 juli 2016

DT- Sherri'sArtBlog - Mermaid Love


Hoi allemaal

Sinds kort ben ik een nieuw DT lid bij Sherri's Art Blog!
Ik ben zo gek van haar zeemeerminnen en de elfjes , maarja alles wat in zee zwemt of vliegt vind ik leuk haha.

Ik heb een Shape gebruikt van DutchDoobadoo de Dutch Shape Art A5 Teardrop 

Dutch Doobadoo
Artikelnummer: 470.713.123 . 
Omdat het een zee kaart is komen de kleuren blauw er volop in voor.

Een aantal keren de shape overgetrokken en getekend en uitgeknipt.
De kantjes met een distress tool ouder gemaakt.
Op elkaar geplakt , zo heb je een heerlijke laagjes kaart.




Schattig toch, ik heb haar gekleurd met mijn Twinkling H2O, geeft een super leuk glimmer effect aan je ingekleurde stempel.

De achtergrond aan gestipt met een penseel, allemaal kleine spots, beetje ruim water erbij iets deppen met keukenpapier en je heb een leuke waterachtig achtergrondje.



Met de Molowtow marker heb ik wat witte stippen gezet op de staart en in het haar.

De vis boven aan is een echte schelpen vis, lastig met versturen dat wel, dan maar zo uit de hand geven of in een pakketje meesturen haha.
Hoop snijmallen gebruikt Noordesign, Marianne design en Elisabeth crafts.

Op de takjes plak pareltjes een stukje kant en van dat enige blauwe visnetlint , dit kan je bij Kimya kopen.


Hoop dat jullie het weer leuk vinden en kijk is rond in de My Besties shop of de Etsyshop voor nog meer leuke items

XX Christa