dinsdag 10 mei 2016

DT Besties Challenge 3 -Enjoy!!

Hoi allemaal,

Vandaag gaan we van start met Challenge # 3
We hebben als thema "ANYTHING GOES"

Om alvast in de zomerse sferen te komen heb ik deze nieuwe Dutch Card Art Window Artikelnummer: 470.713.307 gebruikt.
Deze shape in kraft papier overgetrokken en uitgeknipt.

Het design papier uitgetekend uit de shape en in delen op de kaart geplakt
De bovenkant heb ik volop versiert met bloemen en takjes, hier en daar een meeuw.



Langs de randen voor de Dutch Pearl Pen White 28 ml bl.spraynozzle Dutch Doobadoo
Artikelnummer: 870.003.010, allemaal parels aangezet.




De binnenkant volop in beach sferen, papier met palmen vond ik wel geschikt voor bij deze digi.
Achter het papier een stuk witgaas.

Meeuwen en beach tekst stempel van Noor Design! , deze meeuwen horen er gewoon bij.
Binnen in wat parel steentjes geplakt.


  Met distress deze mooie digi Yellow Polka Dot Bikini Bestie 
Bij mij heeft ze een blauwe bikini ;) .


Doen jullie ook mee met deze leuke Challenge, lees even op onze BLOG de voorwaarden , ze zijn niet moeilijk en de prijs die je kan winnen is super leuk .

Nou laat de zomer nu maar komen :).
XX Christa

2 opmerkingen:

By Aline zei

Wauw wat een gaaf project en denk dat ik op zoek mag naar de pearlpens, dat ziet er super uit. :D

martina's kaartjes zei

ziet er erg mooi uit !
grtjs,martina
x