woensdag 30 maart 2016

DT-Studiolight- Happy Birthday Juf!

Hoi allemaal.

Wat is er nu leuker om zelf een cadeautje te kunnen maken en geven.
Mijn zoontje ( 7 jaar) zijn juffen vierden een tijdje geleden een juffen feest .
Dit houd in dat de juffen in zijn klas hun verjaardag vieren, groot feest voor de kinderen want leren doen ze deze dag niet.

Een dag vullen ze op met spelletjes, koken , knutselen, echt een feest.
Mama wil jij cadeau maken , huhh ja hoor.
Jee maar wat moet je dan maken, gelukkig had ik wat hulp troepen om mijn heen :).

Notitie boekje decoreren , dat werd het.


Ik ben begonnen met uitsnijden van het papier uit paperpad PPSL26.
De maten heb ik van het boekje overgenomen .
Uit deze paperpad PPSL26 zitten een beetje school papiertjes in , daar bedoel ik mee schrijf en blokpapier design, wereld kaart, ik vond dit wel leuk voor de juffen.

Dit in laagjes opgebouwd.
De bovenste rand met stempels uit set STAMPLH127 ,een leuke rand gemaakt.


Eem rand geponst net of het een echt memoblaadje is ,daarover heen een stukje kant .
Er onder geschoven een mini papieren taart kleedje.
Mooie bloemen met uitgestanste blaadjes en meeldraadjes,zo heb je een mooie sierhoek snel opgebouwd.
Ik plak altijd als eerst de grootste bloem en daarom heen plak ik de rest, meestal van middel naar kleiner.


Het klembord stempel komt uit set STAMPLH126 en de tekst Happy Birthday komt uit Flower Delight serie ,set STAMPFD96.
Het klembord met 3Dkit verhoogd.


De juffen waren er erg blij mee, er zat nog een bloemen pen en een lekkere chocolade reep bij.
Mijn zoontje heeft er nog iets persoonlijks ingeschreven ,zo schattig  voor alle vier stond erin "Voor de liefste juf",

Hoop dat jullie weer iets geïnspireerd zijn, eigen gemaakte cadeautjes zijn ook wel het leukste . 
XX Christa

Geen opmerkingen: