donderdag 12 november 2015

DT Kimya- Kadoosje

 Hoi allemaal,

Vandaag een leuk cadeau doosje, deze heb ik gemaakt voor mijn vriendin .
Zij was jarig en ik weet ze is gek van paddenstoelen en ander herfst thema's .

Deze Kraft Doosjes zijn in diverse maten verkrijgbaar bij Kimya .
Super leuk dus om er iets mee te maken en dan weg te geven

Ik heb eerst het doosje bekleed met design papier in een beetje paars bruine tinten.
Een stuk Natural mesh wired aan de zijkant geplakt.


Voor dat ik het ovaal op de kaart plakte heb ik eerst een mooi roze stuk Breed kant, duchesse bijna aan de onderkant geplakt over de Natural mesh wired
Daarna  een sier ovaal uitgestanst deze heb ik geplakt in het midden van het Kraft Doosje , op het ovaal zie je het stempel afdrukje  deze heb ik ingekleurd met distress inkt.



Aan de andere kant van het doosje heb ik een mooie Tule lint rozen met parel geplakt, beetje in de zelfde kleuren als het papier, en er zijn nog veel meer mooie kleuren te koop.

Voordat alles te goed droog is heb ik het sier ovaal een stuk omhoog gehaald zodat ik de kraft tag er nog in kwijt kan .
Op deze Kraft labels hart geschulpt heb ik een leuke sticker gevonden die er mooi bij pas het
Kraft etiket rond 3,5 cm, Hartelijk gefeliciteerd makkelijk te gebruiken , geen gedoe met stempelen gewoon plakken.

En Kimya heeft ook van die leuke bindertjes , ik heb er een over het hart vast gezet, deze Bindertjes met tekst especially for you  zijn er ook in diverse kleuren.

De Bundel jute touwtjes , ik heb er twee door het kraftlabel vast gezet, altijd makkelijk zoveel touwtjes op voorraad.




Onder nog een Houten knoop hartjes lang met er door heen wat roze scrappersflos in een strikje.
Wat houten paddenstoelen, besjes en wat steranijs, ruikt heel lekker.


Ik heb in het doosje een persoonlijke tekst geschreven en cadeautjes erin gedaan ;).
Was een geslaagd cadeau, de ontvangster was er erg blij mee .
XX Christa 

Geen opmerkingen: