vrijdag 24 juli 2015

DT Papernest Dolls en DTDutch Doobadoo Kerstpuzzel

 Hoi allemaal.

Vandaag een kleine kerstcollectie van The Papernest Dolls , er zijn 3 nieuwe stempels uit , tuurlijk komen er nog meer ;)

De Paperdolls stempel Heb ik met distress inkt ingekleurd.

En ook die MDF Art puzzel stukken gezien van Dutch Doobadoo?
Wat zijn ze super he.
Ik heb zoveel gave dingen voor bij zien komen , met foto's , teksten.

Ik dacht zal ik er een met kerst maken samen met de leuke stempel van de Papernest dolls.

Voor ik met het papier op het puzzel stuk zou plakken heb ik een stuk tule-gaas op het puzzel stuk geplakt 
Met het oude vintage papier van Studiolight heb ik het puzzel stuk op gebouwd 






De Dutch Softboard Dots ,ik heb daar uit een stuk geknipt en het bewerkt met frantage , voor een extra glim effect.


Voor mij verjaardag had ik deze gave Noor design Sterrenstans gehad , van een lieve vriendin.
Vond het wel zo leuk achter het Softboard staan.

Op haar muts heb ik Funflock gebruikt super leuk spul.


Wat grote kerstbomen van Tim Holtz en het hert van Noordesign met een vleugeltjes stansvan LaLaland crafts
Een lief tekstje in de hoek van Marianne design
Hoop dat jullie het leuk vonden en wat kerst inspiratie opgedaan hebben.
XX




Geen opmerkingen: