zondag 15 februari 2015

DT Studiolight - Winterhandschoen


Hallo allemaal,

Afgelopen kerst kwam ik echt heel veel kerst kaartjes te kort, doe braaf mee met een club waarbij je 2 kaarten per maand maak, ik ga er dus nu meer maken , mijn nieuwe voornemens ;).

Een Winterhandschoen dit is een wedstrijd patroon bij de club van  kaarten-maken-met-Tiets.
Dit patroon vond ik zo leuk alleen wilde die niet plat dus heb ik er een easel van gemaakt .

En dat gave kerstpapier van Studiolight op de want , ik hou ervan.

Het patroon is dus een wedstrijd patroon bij Tiets, als je lid bent kun je dus meedoen .

Ik heb het patroon uitgetekend op wit cardstock en een dubbele om er een easel van te maken uitgeknipt en gevouwen. 

De BASISSD178  is de achtergrond en binnenkant  van de want , de engel komt uit 
BASISSC175 deze engel mooi op vorm van de want uit geknipt.


Het taart kleedje is een stans van Noor deze heb ik uit BASISSC175 gestanst en daarboven op RPSL36 met tule, zijn mooie plaatjes met een gekarteld randje.

Dan pas plak je de rand met de engel erover heen.




Op de bovenkant van het wantje heb ik een leuk stuk kant gebruikt , en een mooi boeketje erop gemaakt .
De blaadjes zijn een stans van Noor, en naast het fotootje een bloemetje gestanst van cheerylynn.

De ronde tekst en de tekst binnen in de kaart komen uit vel 
 EASYSC449 .




Ik blijf toch voorlopig het kerst gevoel houden ;) 
Fijne dag allemaal 
XX Christa 

Geen opmerkingen: