vrijdag 2 januari 2015

Verjaardags hartje

Hoi allemaal

Iedereen de beste wensen en al het goeds voor 2015 toegewenst .

Vandaag laat ik jullie een harten doosje zien die ik al heel lang in mijn foto album had staan maar nog nooit op mijn blog heb gezet.

Het papier is van een Tilda blok , heel mooi papier heb ook wat kerstkaartjes ermee gemaakt uit verschillende series van Tilda



Het harten doosje komt bij de action vandaag, ik had er wat snoepjes ingedaan voor de jarige.
Stempeltje van het meisje en vogeltje is van CC Design en de tekst van Crealies.

XX Christa

3 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Echt super mooi en vrolijk,
toch leuk om nog te laten zien hihi.

Een creatieve start van 2015 !
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

bolletjelucky.blogspot.com zei

Voor jou ook de beste wensen voor 2015 Christa. Een schattig doosje laat je zien, mooi met dat kant er op verwerkt en snoepjes erin is altijd goed natuurlijk...hihi.
Lieve groetjes Miranda

Irene zei

Beeldig doosje Christa! Bedankt voor je mooie kerstkaart en een heel goed 2015 !!

xx Irene