donderdag 8 januari 2015

DT Papernest Dolls Snow Princcess


Hoi allemaal,

Vandaag een winter verjaardagskaartje uit de nieuwste collectie van de Papernest Dolls  Fairytale collection .

Als je denkt aan een winterkaart komt sneeuw ijs wit en blauw meteen omhoog, toch wilde ik aan dit kaartje een beetje meer kleur geven.

Ik heb de Snow Princcess ingekleurd met distress inkt en de top wat roze gegeven.



Deze kaart heb ik gemaakt voor een klasgenootje van mijn zoontje, zij is deze week jarig, dus het werd een winter verjaardagskaart.

Ik heb voor de kaart vorm een Gokreate stans gebruikt.
De winter , happy en het ovaal zijn van noordesign.
Zilver embossing poeder gebruikt met een sneeuwvlok stempel van magnolia.
Wat steentjes, bloemen en gaas van een badspons .
Die badspons heb ik uit elkaar getrokken en natuurlijk een schone nooit gebruikte ;).
Je heb ze in meerdere kleurtjes , en je scheurt ze heel leuk in vorm.
Zo heb je een nieuw soort gaas.
Stempeltje fijne verjaardag is van crealies.

Ik zou zeggen kom ff kijken naar de nieuwste collectie ze zijn heel leuk ene de valentijn serie word ook heel erg mooi ,ook hebben wij een BLOG ;)

XX Christa



3 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi christa
wat een leuke tip van die badspons en je kaart ziet er zo leuk uit, veel te bekijken en je zoon zal zeker tevreden zijn met zo bjoetie!
grt corry

Sandra zei

Super leuke kaart Christa en wat een leuk idee met de badspons en de oorbelletjes hihi.

Erica ♥ zei


Een hele gave kaart, mooi gemaakt ☺

Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}