woensdag 12 november 2014

Gast designer Crealies


Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een grote kaart in doosje zien.
Een aantal weken geleden had ik voor Studiolight een kleinere versie gemaakt.

Ik mocht gast designer zijn bij Crealies, super leuk.

Waar ik dus voor koos waren de 


Deze vlokken wilde ik echt er uit laten springen, misschien heb je de kaart live kunnen zien op de Kreadoe ;)



Hier kan je de tutorial vinden KAART IN DOOSJE


Ik heb heel wat sneeuwvlokken gestanst op wit glans papier, spiralen gemaakt en in de sneeuwvlokken gaatjes gestanst ( prikken kan ook) daar kan je het spiraal vast zetten en een glimsteentje in het hart plakken .

Het danst echt heel leuk wiebelt alle kanten op.


Het papier is uit een groot blok van Tilda sweet christmas, daarin zit geweldig papier en uitdruk vellen zoals de kerstman en vogels beren etc.


Ik vond het super leuk om weer iets te mogen maken voor Crealies, bedankt Annelies.

Wens jullie allemaal een hele gezellige dag toe 
XX Christa 

2 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Wat heb je dit weer gaaf gemaakt,
echt heel erg mooi ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Marrie zei

Hallo Christa,

Wat een mooie creatie is dit en zo mooi gemaakt!!

Lieve groetjes Marrie