zondag 12 oktober 2014

DT- CC Designs Grouchy Claus 3x

Hoi allemaal,

Ik wil graag deze aan jullie laten zien, de meeste weten dat ik gek ben van katten ;).
CC Designs heeft een nieuwe stempel uit Grouchy Claus heet hij.

Wij hebben 3 katten gehad , nu nog een dat is dribbel.
Ik heb Grouchy Claus dus gemaskeerd en onze 3 katten ingekleurd ;) met Distress inkt .


Ik had nog van dat gave My Minds Eye papier , ik moest daar iets mee doen anders beland het weer in de kast voor volgend jaar hihi.

 Ik heb een krans gemaakt met een hulststansje , het zelfde idee als mijn How to 's what not's van deze POST deze had ik dan met de sneeuwvlokken gemaakt, met de hulst blaadjes is eigenlijk het zelfde principe.
Verder wat besjes met wat kleine pareltjes versiert in de krans.


Het zakje in de hoek is een stans van CC Designs geweldige stans een zakje en tag deze heet C.C. Designs Cutters Baggie and Tag Die  .
De tag had ik uitgestanst en een sticker overheen geplakt vond die zo leuk passen.
De boven kant van de tag af gemaakt met wat besjes en jutte touw.

De smalle muziekborder de C.C. Designs Cutters Music Border Die deze in drieën gestanst en onder elkaar geplakt trapsgewijs.
Bovenop de muziek border zit een tekst van AmyR Stamps Snarky Christmas 


In de onder hoek een kerstbloem met kersttakjes en in het hart ook een besje met Stardust Stickles.

Hieronder een close up van mijn katten ;) 



Ik hoop dat jullie het weer een leuke post vonden , en ben snel weer terug deze week 
XX Christa

2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Whaha, die is léuk, kijk ze daar nu zitten met z'n 3-en...Gave kaart heb je gemaakt, die hulstblaadjes zijn net echt en dan die notenbalk..súper.
Lieve groetjes Miranda

Erica ♥ zei


Zo gaaafff hoe je dit gedaan hebt Christa, ik vind het super,
en zo heb je er één, en zo drie,
geweldig, je kaart straalt ☺

Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}