maandag 4 augustus 2014

DT CC Designs Wailing Lucy


Hoi allemaal ,

Vandaag beginnen de Previews van de maand augustus, en deze staat in het teken van Halloween.
Nou eerlijk vind ik het erg moeilijk , jammer dat wij er niet veel aan doen in Nederland, dan het het bedenken makkelijker misschien geweest.

Maar tis me gelukt :)
Ik heb de taart van Dutchdoobadoo om getoverd tot een Halloween taart met een schrikkerige kat van Sizzix er bovenop.

Het afdrukje is Wailing Lucy ik heb haar gestempeld op perkament papier voor een spook effect, een klein beetje met chalk ingekleurd, wilde toch iets van kleur erin.



Het papier is van Autentique , de swirl van Noor , het spinnenweb van Sizzix, tekst is van CC Designs en heet Spooked out.
Verder bloemen en perkament vlinders en veel stickles.
XX Christa

6 opmerkingen:

Sandra zei

erg leuk

Heidi Brawley zei

This is Amazing!!!! I totally LOVE it!!!!

corryskaart zei

hoi christa
wat een geweldige taart heb je gemaakt en zo leuk met die kat er bovenop!!
groetjes corry

Dina zei

wauw wat heb je weer prachtige dingen gemaakt super mooi allemaal

Anita Meijer zei

Wat prachtig gemaakt Christa, heel mooi.
Liefs van Anita

Sandra zei

Ik vind um echt gaaaaf !!