zondag 6 april 2014

DT Studiolight hart hanger


Hallo allemaal,

Wat is het ook leuk om cadeautjes te maken , ik heb deze voor mijn team maatje Erica gemaakt .
Ze was jarig dus dan maak ik iets leuks .
Ik heb het houten hart bekleed met de Salentijn serie BASISJBS153 en de BASISJBS151.
Op het papier zie je kleine druppeltjes dan heb ik gedaan met een PerlenPen, hiermee kun je hele leuke pareltjes mee maken.
Het afdrukje is van Gorjuss girls ingekleurd met distress inkt.
Aan de zijkant een mooie bloementoef geplakt.



Dit is toch leuk om te maken en te geven .
Wens jullie allemaal weer een hele gezellige dag toe.

XX Christa

8 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi christa
wat een pracht van een hartenhanger, heel erg mooi met die bloementoef en parelrandje
groetjes corry

Erica ♥ zei

Super super gaaf en hier zal ik nog lang van genieten, hangt hier nog
erg vrolijk en gezellig te zijn.
Jouw creaties blijven gewoon altijd toppertjes !! ☺☺

Een leuke en gezellige (knutsel) zondag nog ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Anita Meijer zei

Wat schitterend Christa, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

Cards en Box bij Lady M zei

wat prachtig deze leuke hanger groetjes maartje

Unknown zei

Heel mooi gemaakt Christa dit wil je toch allemaal cadeau krijgen.



Lieve groetjes van Suze

Sandra zei

Wat een mooie harten hanger heb je gemaakt Christa en de hanger hieronder is ook al zo gaaf !

Sandra zei

Wat een mooie harten hanger heb je gemaakt ,en je hanger hieronder is ook al zo gaaf !

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een plaatje.
Groetjes Miranda