donderdag 2 januari 2014

#3 facebook 't Scraphuis Challenge Monochroom Winterkaart


Hoi allemaal ,

Op Facebook is gisteren een nieuwe Facebook Challenge begonnen van 't Scraphuis, en deze luid Monochrome ( 1 kleur) winterkaart .

Ik heb dus voor grijs gekozen van licht naar donker , ik heb ook gezegd tegen de meiden van me team dat ze deze opdracht nooit meer moeten verzinnen haha, vond het heeel moeilijk en eigenlijk erg saai.
Ik ben van de kleuren ,ik vond het zo moeilijk om ook de huidskleur van tilda niet in kleur te doen ik neigde gewoon naar mn tattered rose en vintage photo haha. 

Dus wie meedoet heel veel succes wens ik je ,hij is pittig!!!

XXX Christa

8 opmerkingen:

Marianne zei

Ziet er prachtig uit en de beste wensen voor 2014.
P.S Je kaart was prachtig.
Liefs, Marianne

Karin zei

Mooi hoor!
gr. Karin

Jolanda de Ronde zei

Idd. het was een pittige opdracht maar je hebt er weer een heel mooie tag van weten te maken.

Lieve groetjes, Jolanda

Erica ♥ zei

Ik vind het altijd wel erg mooi zo
in één kleur, en jij hebt er wel
wat schitterends van gemaakt hoor,
echt goed gelukt !!

Een heel goed begin van het nieuwe jaar
met heel veel leuke dingen en knutselen.
De allerbeste wensen voor 2014,
op een mooi en creatief jaar ☺

Veel liefsss van Erica ☼

jolanda zei

mooie kaart en de beste wensen

Anneke zei

Wat een prachtig kerstkaartje :) Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar! Groetjes Annke

Anita Meijer zei

Helemaal schitterend weer Christa, supermooi gemaakt.
Liefs van Anita

corryskaart zei

hoi christa
wat ziet dit er super uit!! lijkt mij erg moeilijk om in een kleur te werken maar jou wel supermooi geslaagd!
groetjes van corry