dinsdag 31 december 2013

XOXO


Hoi allemaal ,

Dag twee van de nieuwe release van CC Designs.
Een tag met de schattige Love Letter lucy gemaakt, ik heb haar gemaskeerd want de brievenbus ook een nieuwe stempel de Mailbox ,horen zo leuk samen.

Lovetags xoxo tekst stempel gebruikt en deze op het hartje van de Grunge Envelope Die gestempelt 
Heartborder die heb ik op het Four Season Fence Die geplakt en boven aan de tag de super leuke vlaggentjes stans de Frilly Banner Die
Deze kun je vinden in de CC Cutters  de nieuwe stansen vind je HIER vanaf 2 januari.

Mensen vergeet niet dat je op het CC Designs blog elke dag als er een nieuwe stempel word geshowt je deze misschien wel kan winnen dus hier naar het BLOG en zie ook de prachtige creaties van mijn DT Collegas

Morgen ben ik er weer , en ik wens jullie een Goed Uiteinde en voorzichtig met vuurwerk , hele fijne avond allemaal
XXX Christa

3 opmerkingen:

Christa zei

Prachtige kaart !
Ik wens jullie een gezellige jaarwisseling !
XX Naamgenote.

Anita Meijer zei

Schitterend weer Christa, supermooi. Wens jou en allen die je lief zijn ook een hele fijne jaarwisseling toe en op naar een super 2014.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Leuk gemaskerd, echt een hele gave
tag, op een mooi creatief 2014 Christa !

Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
lekker genieten en knutselen.
Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

Veel liefsss van Erica ☼