dinsdag 24 december 2013

X-MAS



Hallo allemaal,

Vandaag wil ik aan jullie een grote tag laten zien.
Tags zijn zo leuk om te bewerken en je kan er ook alle kanten mee op , ik ben van het volbouwen dus deze tag is ook erg zwaar ;)

Ik vind de Vintage kerstlijn er mooi en deze heb ik ook volop gebruikt in de tag.
De basisvellen die ik heb gebruikt zijn de BASISSL134 de BASISSL130 en de BASISSL137.

Wat ook zo leuk is om in je tag te bewerken zijn de leuke STAPSL1249  de kerstplaatjes kan je er zo leuk tussen bewerken.

Verder heb ik de Rudolf van Magnolia ingekleurd met Distress inkt, wat besjes bij de grote kerstbloem, kleine sterren uitgestanst uit glitterfoam.
De xmas zijn lettertjes uit een woordspel , van de zomer gekocht op de rommelmarkt ;).

Achter het kerstplaatje met de klok een uitgestanste klok van Marianne design, ik heb deze uit perkament papier gestanst , ik vind dat een mooi melkachtig effect geven, op de boven randen net als de Marianne design swirl heb ik ijskristal op gestrooid een tip gebruik heel veel lijm .

Deze tag heb ik gemaakt voor Aarons fysio Anneke, voor alle goede zorgen ,samen met een leuke mand met chocolade spulletjes gegeven.

Hoop dat jullie het weer leuk vonden .

Hele fijne kerstdagen allemaal 
XX Christa

Deze tag doet mee bij Time for  magnolia challenge  en bij Anma creatief

10 opmerkingen:

Lia zei

Supermooi is je tag, heel mooi bewerkt, fijne kerstdagen, groetjes Lia

Erica ♥ zei

Idd lekker volgeplakt, maar hij is
wel helemaal geweldig, super !

Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
lekker genieten en knutselen.
Een goede kerst ☺
Veel liefsss van Erica ☼

jolanda zei

heel erg mooi gedaan

Sandra zei

wat een supertag zeg en die letters helemaal leuk. Ook jij hele fijne kerstdagen.

marion zei

heel mooi gemaakt, fijne kerstdagen voor jou en je familie, liefs, Marion

Irene zei

Meestal ben ik ook aangenaam verrast wat er allemaal wel op een tag past maar natuurlijk is er baas boven baas Christa whahaaaaa!!
Hij is super leuk!
Fijne dagen, xx Irene

Anita Meijer zei

Wauw schitterend weer Christa, heel mooi. Wens jou en allen die je lief zijn ook hele fijne feestdagen toe.
Liefs van Anita

Marianne Schut zei

Wauw geweldig Christa, wat een super mooi kaartje! Je raakt niet uitgekeken, zoveel schitterende details! Liefs Marianne

scrapcreations-judith zei

Je tag is een plaatje. Heerlijk hè om alles zo vol mogelijk te maken met allemaal leuke details. Helemaal mijn smaak. Leuk dat je nog een keer meedoet met de decemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

Unknown zei

Super gave tag heb je gemaakt en het volle daar hou ik wel van hihihih.
groetjes,Lean