zaterdag 7 december 2013

Merry and Bright


Hoi allemaal,

Ik was zo druk vandaag met de kerst spullen opzetten  dat ik helemaal was vergeten een kaartje te plaatsen , oeps!!
Maar dit is mijn dt bijdrage voor t'Scraphuis.
Ik heb GoKreate mal 6 gebruikt voor de vorm van de kaart, het papier is van Maja , het stempeltje is van Magnolia uit de nieuwe Winterwonderland Collectie ze heet Merry Christmas tilda.
Ik heb haar gestempeld op Aquarelpapier met Archival jetblack inkt en ingekleurd met de Distress inkts
Verder heb ik mallen van magnolia gebruikt de Swirl ,de kerstpoinsetta's en de vleugels
De sterren zijn van timholtz, verder is het tekststempeltje van CC Designs en nog een engel gekleid met Arista klei, en op de randen van de sterren wat fijn ijskristal.

Deze kaart doet mee bij Time for magnolia challenge bingo ik heb gekozen voor de diagonale lijn Tilda-Snijmallen en Bloemen.
Het bericht hieronder is van Studiolight kijk daar maar eens ook super om daar aan mee te doen
Wens jullie weer een super gezellig weekend toe XX Christa

10 opmerkingen:

Aleida zei

Mooie kaart, Christa! Die sterren zijn leuk geworden.
groetjes,

Karin zei

Prachtig hoor!
gr. Karin

Sandra zei

wat een supergaaf kaartje weer en wat een leuke stempel

corryskaart zei

hoi christa
dit ziet er werkelijk geweldig uit en ik ben plots verliefd geworden op die prachtige sterren van je:-)) ziet er allemaal zo mooi uit!!
groetjes,corry

Anita Meijer zei

Oh wauw Christa wat heb je dit toch weer geweldig mooi gemaakt, super.
Liefs van Anita

Anita van Merode zei

Prachtig Christa!!
Mooie spulletjes gebruikt.
Groetjes Anita

Lenie zei

Wat een mooie kaart met prachtige kleuren.
groeten Lenie

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje

Erica ♥ zei

Super schitterend, zeker ook het
engeltje !
Een fijne nieuwe week ☺
Grtjs en liefs Erica ☼

Margreet zei

wauw christa wat n prachtige creatie, en bedankt voor je deelname aan tfm challenge
Liefs Margreet