woensdag 18 december 2013

Hangers van Engelen vleugels


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie wat zien ,wat je met kerstversiering meer kan doen dan alleen kaal ophangen.
Meesten weten wel dat ik van dingen oppimpen hou dus afgelopen jaar zag ik in de kerstuitverkoop bij een tuincentrum deze vleugels hangen.
Ik loop dan echt rond van , wat kan ik gebruiken voor mn hobby haha.

Heb er 4 opgepimpt waarvan 2 met studiolight producten 
Ik heb de STAPSL1260 gebruikt, ik ben gek van engelen dus vond deze er zo leuk bij , ik heb de engel uitgeknipt en daarna met glos vernis overheen geschilderd ,zodat de kleuren meer omhoog komen en het geeft een leuk glimmend effect.
Het papier is de BASISSL137 ,deze is dubbelzijdige dus de rode en groene kant gebruikt



Ook voor deze hanger de  BASISSL137 gebruikt ,alleen de groene kant en de  BASISSL134 voor de creme kant.

 Ik heb de STAPSL1260 ook voor deze hanger gebruikt en de engeltjes in 3d opgestapeld, ook deze engeltje met vernis gloss beschilderd voor het glim effect.
Verder een hoop bloemen en takjes gebruikt, een engeltje van klei ,hoop glittertjes.











Hoop dat jullie het weer leuk vonden en een andere kijk op kerstartikelen heb gekregen , dus in de uitverkoop ,goed kijken wat je evt volgend jaar weer kan maken .

XX Christa

10 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

heel erg mooi gemaakt
grtjs,martina
x

jolanda zei

heel mooi gedaan

Sandra zei

erg leuk zo zie je maar dat je zoiets kaals helemaal toppie kan maken

Christa zei

SUPER GAAF !! En wat een leuk idee .... XX Christa.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat is ie mooi.
Groetjes Miranda

Cards en Box bij Lady M zei

wat heb je dit mooi opgepimt prachtig fijne feestdagen wens ik je alvast groetjes maartje

marion zei

LOL, heel herkenbaar dat struinen wat ik kan voor de hobby gebruiken, je vleugels zijn heel mooi, liefs, Marion

Erica ♥ zei

Wat een pracht werk voor deze hele
gave creatie, wowwww !
Gezellige (knutsel) week ☺
Liefsss Erica ☼

Karin zei

Leuk hoor Christa, heel origineel!
gr. Karin

*mieke* zei

Ook ik loop altijd op deze manier in winkels rond...hihi! Heel erg leuk opgepimt Christa...supers!!!
Groetjes Mieke