zondag 29 december 2013

Esmee



Hoi allemaal,

Dit kistje had ik voor Esmee gemaakt zij was 10 nov jarig .
Esmee houd van ballet , gelukkig had ik deze stempel  en kon ik mooi paper piercen ( het rokje)
Ik had er Princess snoepjes in gedaan .
De vlaggentjes zijn van CC Designs, de gesp en de clipjes zijn van Crealies, Ovaal van spellbinders ,Frantage, gaas en kant, stickles en metalen roosjes gebruikt.Papier uit een groot 25x25 blok van studiolight

Dit kistje doet ook mee bij Time For Magnolia challenge alles mag

XX Christa

8 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi christa
wat een geweldig leuk en mooi doosje voor esmee, dat zal zeker een blij gezicht hebben gegeven!!
fijne jaarwisseling en groetjes van corry

jolanda zei

prachtig doosje

martina's kaartjes zei

heel erg mooi en geslaagd kaartje ! top
grtjs, martina
x

Erica ♥ zei

Meis wat een geweldige creatie, ik
ben er weg van met die mooie kleuren
en details, super !

Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
lekker genieten en knutselen.
Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

Veel liefsss van Erica ☼

Cards en Box bij Lady M zei

wat mooi net als het vorige doosje prachtig opgepimpt ik wens je een prettige jaarwisseling toe groetjes maartje

Anita Meijer zei

Wauw wat heb je dit weer schitterend gemaakt Christa, helemaal super.
Liefs van Anita

Deborah zei

Dat is gewoon meer dan "wauw"!!! Zo'n mooie kleuren en compositie!
Fijn eindejaar en een nog beter begin!
Liefs, Deborah

Janny zei

Wat een prachtig kistje zeg, leuk dat je met ons meedoet met TFMC veel succes Gr Janny