woensdag 4 december 2013

DT-CC Designs Swiss Pixie banner Kiki


Hoi allemaal,

Dit is Swiss pixie Banner Kiki van CC Designs, de tekst is van AmyR Christmas card verses 2 en in de linkerboven hoek zie je een paar kleine slingertjes ( banners) dat is een C.C. Designs Cutters Big Top Banner Die.
Verder heb ik de vorm van de kaart gemaakt met een Crealies inShape mal nr 8.
Roosjes gemaakt met mal van Marianne Design ,takjes ook.
Morgen Sinterklaas feest ,en wat gaan jullie doen morgen avond.
Sinterklaas komt bij ons langs voor het eerst, super spannend Aaron weet van niets dus ben erg benieuwd.
Gelukkig is die niet zo bang uitgevallen haha, we wachten het af jullie horen het wel .
Ene niet vergeten te kijken op ons designblog je kan nog steeds stempeltjes winnen van deze nieuwe release doe mee!!

XX Christa

8 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat een mooie kleuren en details
weer, echt een schitterende kaart !
Gezellige week ☺
Liefs Erica ¤

Lenie zei

wat een super mooie kaart.
groeten Lenie

jolanda zei

mooie kaart.
Wij hebben sinterklaas afgeschaft.
De jongste is 6 jaar, maar omdat de kinderen zo bang waren, had ik zo iets van laat ik de waarheid maar lekker vertellen en krijgen ze hun cadeautje met kerst.
Niet onder de kerstboom, want daar heb ik geen ruimte voor.
Mijn kinderen hebben altijd hun mondje gehouden tegen kinderen die er wel ingeloven

Sandra zei

wat een superleuke kaart en wat leuk dat sinterklaas bij jullie thuis komt. Nu maar hopen dat Aaron het niet vreselijk eng vind
gr sandra

Karin zei

Prachtig kaartje!
Veel plezier met sinterklaas, onze meiden vonden altijd geweldig, vooral de pieten!
gr. Karin

corryskaart zei

hoi christa
een erg mooie kaart en wij hebben sinterklaas al gevierd want morgen is ook mijn kleinzoon jarig:-)) wens je een hele fijne en gezellige avond
groetjes,corry

Irene zei

Heeeeeee wat ben je super leuk geknipt, laat de feestdagen maar komen Christa..jij bent er klaar voor!!!!
Enige kaart ook!!
Ik hoop dat Aaron kan slapen van alle opwinding, heel veel plezier!!

xx Irene

Anita van Merode zei

Prachtig gemaakt. Mooie details en kleuren. groetjes Anita