maandag 2 december 2013

DT- CC Desgins Roberto's rascals Skating Twilla



Hoi allemaal,

Vandaag de nieuwe December lijn van CC Designs, dit is Roberto's rascals  Skating Twilla is ze niet schattig, de tekst is van Amy R Freezin season.
Omdat wij gisteren zijn gestart met de Facebook Challenge van t"Scraphuis dacht ik ga meteen door met het modelletje ;).
Papier is van een paperpad van Bobunny, Achter de afdruk een Noormal gebruikt ook boven aan het zakje de zelfde stans.
Verder wat blauwe Enamel gebruikt langs de afdruk .
Kom ook is naar ons designers Blog voor leuke ideeen en tips en er valt soms ook wat te winnen  vooral als we net beginnen met de release zoals nu ;)
XX Christa

10 opmerkingen:

Lenie zei

wat een schitterende kaart, mooie kleuren ook.
groeten Lenie

celia zei

Wow wat lang geleden dat ik hier wat schreef, toch geniet ik van elke creatie die je laat zien.....meestal ontbreekt de tijd.
Prachtig zijn de dingen die je maakt en op de één of andere manier herken ik je werk meteen :-)
Veel liefs,

Tonnie zei

Geweldig, heel apart!!

Erica ♥ zei

Dit is echt prachtig hoe je dit
gemaakt hebt, mooie kleuren, alles
is te gek !
Een fijne nieuwe week ☺
Grtjs en liefs Erica ☼

Karin zei

Erg mooi Christa, je hebt prachtig papier gebruikt.
Gr. Karin

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Christa, supermooi.
Liefs van Anita

Lia zei

Het is een prachtige kaart geworden, toeval wil dat ik ook bezig ben met dit papier,is een hele mooie lijn,
groetjes Lia

Marianne zei

Ziet er prachtig uit.
Liefs, Marianne

Sandra zei

Leuk kaartje weer hoor ziet er goed uit
gr san

jolanda zei

prachtige kaart