maandag 11 november 2013

Toffifee doosje gepimpt



Hoi allemaal,

Dit doosje opgepimpt voor mijn oom en tante ,hun waren in augustus 40 jaar getrouwd en afgelopen zaterdag zijn we met de hele familie gaan uit eten bij de Thai , nog nooit gegeten dus een hele ervaring, was lekker maar ik ga meer voor chinees ;) haha.
Ik had love papier van Graphic 45, ik had ook een vel van die serie met vintage plaatjes erbij dus dit allemaal bij elkaar gecombineerd .
Ik heb wat noor stansen gebruikt de bloem, takjes en de vierkant achter het plaatje.
Verder filmstrip van tim holtz, klei molds gebruikt van Martha stuward, een bingo chip en de tekst is van CC Designs
XX Christa

10 opmerkingen:

Chantal zei

Wat een prachtig opgepimpt doosje! En het past ook zo goed bij de gelegenheid!
Groetjes,
Chantal

corryskaart zei

oh wat een geweldige creatie zo in vintage-stijl en prachtige bloemen
groetjes,corry

Erica ♥ zei

Dat heb je echt mooi gemaakt, en
fijn dat het zo gezellig was het
etentje, en de volgende keer dan
toch gewoon naar de wok ?

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
Liefs van Erica ☼

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wauw wat mooi.
Groetjes Miranda

Sandra zei

lieverdej hoor
gr sandra

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi het ziet er prachtig uit groetjes maartje

Dina zei

wauw wat heb je weer prachtige creatiesgemaakt super mooi allemaal

Karin zei

Dat heb je prachtig gepimpt Christa!
gr. Karin

Christa zei

Hoi Naamgenote ! Wat een prachtig vintage doosje heb je gemaakt. Een super mooi geheel met prachtige embellies. XX Christa.

Anita Meijer zei

Wauw schitterend Christa, zo mooi dit.
Liefs van Anita