zaterdag 30 november 2013

Let's get Bizzee mdf Lantaarn







Hoi allemaal,
Ook ik ben bezig  geweest met onze Let's get Bizzee mdf Lantaarn.
Ik heb de leuke set poezen gebruikt van CC Designs Sweet November Midnight's Christmas .

De hele lantaarn dik met gesso gesmeerd en met de kwast wat bewerkt ,door het een beetje aan te kloppen zodat je wat pieken op de lantaarn krijgt.

Voordat de gesso droog was heb ik heel veel losse glitters erover heen gestrooid voor een mooi glitter effect.
Je zal zien als je het op deze manier doet dat er even goed glitters afvallen ,maar de rest zit echt vast in het gesso.
De raampjes zijn bekleed met een stofje dus in deze lantaarn zit een kaars op batterijen ;)

Ik wilde er niet te veel op doen ,hij brand nu elke avond al bij mij in huis ;) super leuk.

XXX Christa

5 opmerkingen:

corryskaart zei

Hoi christa
Wat zal het savonds gezellig bij jou staan met die gave lantaarn
Groetjes,corry

Miranda Slagboom-de Groot zei

Heel mooi.
Groetjes Miranda

Erica ♥ zei

Wat zijn die katjes erbij zo leuk
zeg, wowww, je hele lantaarntje is
te gek, heel gezellig !

Een fijn en gezellig (knutsel) weekend gewenst ☺
Grtjsss en liefsss van Erica ☼

Chantal zei

Wowwwww wat mooi Christa!

Sandra zei

erg leuk je moet het maar weer bedenken. Toppertje hoor
gr sandra