zaterdag 15 juni 2013

Gast Designer voor Time For Magnolia Challenge /challenge# 19






Hoi allemaal,

Vandaag ben ik GastDT bij Time for Magnolia Challenge, de challenge luid "Zomer met bloemen en Vlinders op je kaart".
Dus ik met mijn super nieuwe stans van Timholtz aan de gang ,hij was net binnen ( besteld bij t'Scraphuis), Staat niet in de shop dus ff jolanda mailen :) als je deze ook wilt 
Ik ben ook met mijn nieuwe H2O kleurtjes aan de gang gegaan ( t'Scraphuis heeft deze maand een actie 6 H2O kleurtjes voor 10 euro).

Verder op mijn kaart een hoop bloemen en het papier is van Maja.
Nou allemaal meedoen he met deze leuke challenge 
XX Christa

12 opmerkingen:

Sandra zei

Goedemorgen,wat een superleuke fleurige kaart heb je weer gemaakt. En wat leuk dat je gastdesigner bent
gr sandra

Sandra zei

Super leuke kaart (met inhoud) en hij staat hier te pronken op de kast !!
Dank je wel !!

Groetjes San.

Nicole zei

Een vrolijke kaart Christa!! Prachtig! Fijn weekend. Liefs, Nicole

Riet zei

Wat een prachtige kaart Christa.

Liefs Riet.

Lia zei

Wat een schitterende kaart, heel leuk,
groetjes Lia

Deborah zei

Wat leuk dat jij uitgekozen bent om gast DT te zijn! Heel mooi kaartje is dat geworden!! Heel mooie details en al die prachtige bloemen! Super!!
Liefs, Deborah

marion zei

wat een prachtkaart, schitterend, liefs, marion

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Christa, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

jolanda zei

prachtig kaartje heb je gemaakt

Irene zei

Mooie GD-kaart Christa met een weelderige bloementoef!!!!

xx Irene

Cynthia zei

Wat een prachtige kaart echt een plaatje.

Groetjes Cynthia

Chantal zei

Je kaart is helemaal gaaf Christa! Wat een supermooi voorbeeld heb je voor ons gemaakt! Een topper! Lieve groetjes, Chantal