zaterdag 25 mei 2013

Gefeliciteerd DT 't SCRAPHUIS


Hoi allemaal,

Vandaag een Tag te showen aan jullie .
Deze Tag is een stans van Tim Holtz Tag and bookplates, dit is echt een super stans als je gek van tags bent.
Het papiertje is van Magnolia Hydrangeas - Once upon a Time col. 2013 geweldige paarse kleur daarhou ik van ;).
Het Stempeltje is van Bildmalarna - Mimosa-Playing cute toch, ik heb haar gestempelt met Archival jet black inkt op Aquarelpapier en ingekleurd met Distress inkt.
Ik heb daarna haar uitgestanst met de nieuwe mal van Spellbinders de Majestic Elements Radiant Rectangles S5-161 Nestabilities je kan zoveel kanten op met deze stansen echt een aanrader.
Verder wat Kant gebruikt ,wat wondgaas deze ingekleurd met paarse distress inkt.
Veel bloemen in de hoek , knoop met lint en een hartje eraan.
Wens jullie allemaal weer een fijn weekend toe
XX Christa

8 opmerkingen:

Nicole zei

Wat een schitterende tag Christa!! Ik wens je een heel fijn weekend. Liefs, Nicole

Dina zei

ziet er weer prachtig uit fijn weekend

Irene zei

Mooie kleuren, lieve Mimosa..super tag Christa!!!

xx Irene

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Christa, ik vind het helemaal super, zo mooi die paarse kleur ook.
Liefs van Anita

Riet zei

Prachtig gemaakt Christa.

Liefs Riet.

Ilonka zei

Wat schitterend gemaakt.

Groetjes Ilonka

Ellen zei

Wat een beauty Christa!
Liefs, Ellen

Erica ♥ zei

Leuke tag in een prachtige kleur ☼

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl