vrijdag 12 april 2013

Hoera Aaron 5jaar


Hoi allemaal,

Even wat anders dan scrappapier of opgepimte mdf ;)
Vandaag is onze zoon Aaron jarig, ik heb deze taart voor hem gemaakt.
Was een werkje , vind voor een tweede keer taart maken zelf wel goed gelukt, had nog wel mooier gekunt, kreeg het marsepein niet zo mooi glad, taart is een beetje gebobbeld.
De vulling is banketbakkersroom en aardbeienjam af gesmeerd met botercrème mmmmm .
Op school was het ook feest zijn juf had een hele gave kroon gemaakt met de angry birds erop.
Dus vandaag en morgen hihi klein behuist is het feest hier .
XX Christa


13 opmerkingen:

jolanda zei

gefeliciteerd.
Knap hoor dat je zelf een taart maakt, deze moeder gunt zich hier geen tijd voor

anneke's creaties zei

wauw wat is die gaaf
natuurlijk gefeliciteerd met je zoon
en ik vind het heel knap dat je zo'n taart maakt
ik gun me daar totaal geen tijd voor
wat zal hij trots zijn op zijn moeder die zo'n geweldige taart voor hem maakt
nog een fijne verjaardag

groetjes anneke

Irene zei

Proficiat met je grote kleine man Christa en ik weet wel zeker dat helemaal niemand oog voor de bobbeltjes zal hebben en alleen maar vol bewondering naar dit kunstwerk zal kijken en dat ie heerlijk zal smaken!! Aaron is kennelijk Angry Birds fan??

xx Irene

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Christa,
Van harte gefeliciteerd met de vijfde verjaardag van je zoon. Wat een onwijs mooie taart heb je voor hem gemaakt. Ik heb het een keer samen met mijn schoonzusje gedaan maar wat een werk. Ik begin er niet meer aan. Mijn schoonzusje maakt nu altijd de taarten voor onze kinderen. Maar dit is een hele mooie ik ga je foto even doorsturen naar haar. Heeft ze weer een mooie voorbeeldtaart. Fijne dag nog vandaag, lekker genieten van het feestje en de taart!
Fijn weekend.
Groetjes Mirande

Hanny zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. De taart vind ik geweldig leuk gemaakt, wat een werk heb je ervan gemaakt zeg, maar het resultaat is fantastisch, je zoon boft maar met zo'n moeder die zoiets moois maakt.
Fijn weekend, liefs Hanny♥

Lenie Hempen zei

Die taart ziet er leuk en lekker uit Christa.
Echt geweldig.
Van harte gefeliciteerd met Je Zoon.
Maak er een gezellig feestje van.

Gr Leny Hempen

Margreet zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van Aaron.
En de taart zier er lekker uit.
Groetjes Margreet

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd met Aaron Christa en wat een supermooie taart heb je gemaatk, wat zal die lekker gesmaakt hebben.
Liefs van Anita

Dina zei

een prachtige taart en gefeliciteerd met je zoon

Sandra zei

gefeliciteerd met aaron zijn verjaardag, de taart is erg mooi geworden.
gr sandra

Marrie zei

Hallo Christa,

Eerst gefeliciteerd met je zoon.
De taart ziet er geweldig uit zo zonde om aan te snijden maar ja bewaren kan ook niet.
Nog een fijne verjaardag.

Lieve groetjes Marrie

Jacqueline (Sjakkie) zei

Gefeliciteerd met Aaron en wat een super gave taart heb je voor hem gemaakt, erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Dora zei

Gefeliciteerd met je zoon, en die taart is gaaf!!!