zaterdag 16 maart 2013

Liefs



Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met het Pauwenpapier van Magnolia deze heet :
Vintage Pfau - With Love col. 2013, toen ik het van Jolanda kreeg dacht ik owww jee en NU!!
Ik heb goed gekeken wat ik wilde met het papiertje heb ook bewust 1 scrappapiertje gebruikt , en wilde de pauw wel laten zien en niet verstoppen,vond ik ook zonde , dus na lang schuiven en kijken toch maar aan het plakken gegaan en dit is het resultaat.
Ik heb een grote scheur er ingezet het papier wat omgekruld en daar wat pareltjes in geplakt .
Wat verbandgaas gebruikt, groene takjes ( kunst/plastic  evt te koop tuincentra's) daarin pareltjes ingeplakt.
Blauwe roosjes en witte Bloemen op de takjes geplakt.
Verder wat Stickles en Dewdrops.
Fijn weekend allemaal 
XX Christa 

16 opmerkingen:

Margreet zei

Wauw wat een mooi kaartje
En mooi papier.
Groetjes Margreet

Sandra zei

Dat ziet er wel weer superleuk uit
gr sandra

Åsa/asamia zei

Wonderful card!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat mooi.
Groetjes Miranda

Erica ♥ zei

Je hebt het super gedaan met dat
papier, het is erg mooi, het idee
met de pareltjes vind ik ook erg
leuk, de bloemetjes vind ik ook
altijd erg leuk ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst :)
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

martina's kaartjes zei

wauw, dat heb je erg mooi gemaakt !
grtjs,m artina
x

Sylvia zei

Weer een super mooi kaartje. En het pauwenpapier is prachtig.

Groetjes Sylvia

Anita Meijer zei

Wat is je kaart supermooi geworden Christa, het is weer een genot voor het oog.
Liefs van Anita

Lenie Hempen zei

Wat een schatje Christa.
Echt super lief.
Heb verder een fijn weekend.

Gr Leny Hempen

jolanda zei

prachtig kaartje met mooi afdrukje

Riet zei

Wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Marrie zei

Hallo Christa,

Wat is je kaart prachtig en dat papier heb je mooi verwerkt op je kaart.

Lieve groetjes Marrie

Karin zei

Prachtig kaartje, leuk gedaan met die pareltjes!
Gr. Karin

arjette zei

Ik vind je kaartje super mooi Christa, prachtig papier en wat heb je dat lieve stempeltje prachtig mooi ingekleurd!!!

gr. arjette.

Chantal zei

Wauw Christa, je kaart is werkelijk weer prachtig! Lieve groetjes Chantal

Yvonne zei

Wow, wat een beauty Christa!!
liefs Yvonne