woensdag 20 maart 2013

Butterfly Willow All That Scraps

Hoi allemaal,

Vandaag weer een kaartje met een Christina Dee stempeltje van All That Scraps ,ze heet Butterfly Willow en de tekst is van  AmyR winged greetings.
Ik dacht doe is gek en kleur d'r haren is roze, staat wel grappig vind ik :)
Ik heb haar voor drie kwart uitgestanst met een ronde nestie zodat ik niet d'r been eraf stanste , ik heb de rest heel rustig in vorm uitgeknipt zodat het toch een cirkel is gebleven.
Tijdje geleden had ik dat is op youtube gezien ,vind dat wel grappig dat er iets buiten de lijnen uitsteekt
XX Christa

Deze kaart doet mee bij de challenge van Hobbyvision 

10 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi gemaakt!

groetjes ida

Lia zei

Geweldig leuke kaart,
groetjes Lia

Erica ♥ zei

Super stempel, en zo mooi met roze
haren ! Ja leuk met dat been dat
uitsteekt, heb ik ook vaker gezien,
heeft wel wat ☺

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

corryskaart zei

Hoi christa
Je hebt er een bjoetie van gemaakt en zo leuk met dat roze haar
Groetjes van corry

Riet zei

Wat een schitterende kaart weer Christa.

Liefs Riet.

Lenie Hempen zei

Wat een schattig kaartje Christa.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

Dina zei

wuah deze is echt de mooiste van de laatste tijd super

Ilonka zei

Hoi Crista wat een mooie creatie, Prachtig !!

Groetjes Ilonka

Anita Meijer zei

Helemaal schitterend weer Christa, ik vind je kaart weer supermooi.
Liefs van Anita

Caroline zei

Hoi Christa,
Prachtig kaartje heb je gemaakt en super leuke stempel! Mooie papiertjes ook! Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline