vrijdag 11 januari 2013

Birdy-ful day

Hoi allemaal.
Ik wilde graag mijn uitwerking van mijn Memobord laten zien aan jullie.
Dit Memobord is van MDF en is van Let's Get Bizzee, je kan dit Memobord kopen bij verschillende Hobby/Scrap(web)winkels , kijk even op het blog van Let's Get Bizzee voor de winkels ;)
Ik heb als eerst het papier uitgetekend en beinkt en opgeplakt.
Toen met een stans van Marianne Design de roosjes gemaakt en in elkaar gedraait , in 4 roosjes heb ik een pareltje in gedaan.

Verder stansen van Tim Holtz , Cheerylynns, Memorybox gebruikt.
Ik had nog een mdf vogeltje ,heb ik in de hoek onder geplakt vond ik wel grappig ;)
Wat sisal en veren ( uit een zwarte boa geplukt ,kan je kopen bij action ) tussen de bloemen geplakt.


 De tekst Birdy-ful day is van All that Scraps .




Voor het krijtje heb ik een minikokertje gemaakt zodat je die in en uit kan schuiven


Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb gegeven ;), voor meer inspiratie kom is naar ons                LET'S GET BIZZEE BLOG , en kijk naar mijn dt collega's wat voor moois hun hebben gemaakt

Fijn weekend allemaal XX Christa

9 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi Christa

je memobord is erg leuk geworden!!

gr,Gerrie

http://gerriesknutselhoek.blogspot.nl/

Erica ♥ zei

Meid dat ziet er weer zo leuk en
schattig uit, leuk gepimpt, en ook
leuk dat je laat zien hoe je het
gedaan hebt. Wat een werk zit erin.
Leuk dat sisal, geeft een speels
effect, waar heb ik dat eerder
gezien ;);)

Een gezellig weekend gewenst :)
Lieve grtjsss Erica xox

corryskaart zei

hoi christa
wat ziet dit er prachtig uit zo met die prachtige bloementoef en in een mooie warme kleur!
zelf heb ik de klok gekocht maar nog niet aan toegekomen om te pimpen,haha
groetjes van corry

Sandra zei

dat ziet er wel heel erg leuk uit
gr sandra

Anneke zei

Dat ziet er weer geweldig uit meis!! En zo leuk dat bloemenboeketje erop :)
fijn weekend! Groetjes Anneke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk memobord en wat een geweldig slim detail om een kokertje voor het krijtje te maken,petje af,lieve groetjes Miranda

PatriciaKleijn zei

super leuk geworden zeg

Veel liefs,
Patricia

Dina zei

wauh is super geworden

anita01 zei

Ja ja hij is me leuk geworden, prachtig je toef met vogel en die tekst, geweldigggg.

Warme groetjes,
Anita.