vrijdag 19 oktober 2012

Oldies but Goodies



Hoi allemaal,

Vandaag bij All that Scraps Oldies but goodies, wat oudere stempels die we niet mogen vergeten ;).
Ik heb een Memo/foto bord gekocht, en deze helemaal opgepimpt met bloemen, Martine was 8 oktober jarig en wilde wat orgineels nou toch gelukt vind ik.
Mijn bigshot en ik waren 2 dagen goeie vriendjes haha.
Ik heb een kaartje erbij gemaakt, zit ook vast op het bord, het stempeltje is een
C.C. Designs Swiss Pixie Birthday Lucy Rubber Stamp de takjes zijn C.C. Designs Cutters Leafy Branch Die, je kan deze stempels en dies vinden op All That Scraps.
Veel bloemen gebruikt van Crealies, ook tekststempeltje en de letters komen ook uit een stans van Crealies.
ik moest wel lachen om Martine ze schrok van de doos kwa groote waar die in zat hahaha, ik had 2 bananen dozen op elkaar geplakt,zekerheid voor alles, gelukkig alles heel aangekomen .
XX Christa

16 opmerkingen:

Marianne zei

Prachtig gedaan Christa.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat ontzettend leuk.
Groetjes Miranda

Margreet zei

Wat prachtig en wat een super mooie bloemen.
Groetjes Margreet

Sandra zei

wat een supercreatie chris en wat een werk al die bloemen
gr sandra

Anoniem zei

Vind het een schitterend geheel en wat een werk al die bloemen .Groetjes Joke

Jolanda zei

Hoi Christa,
wauw te gek zeg! heel mooi gemaakt:0)
grtz Jolanda

arjette zei

Wat mooi zeg, geweldig kado!!

gr. arjette.

Dina zei

wauh heel mooi en wat een werk

Nicole zei

Wat een prachtige bloemen!! Erg leuk gepimpt Christa. Liefs, Nicole

Lenie Hempen zei

Super leuk gedaan Christa.
Echt geweldig.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Gonda zei

Ziet er geweldig leuk uit, vind zo'n bloemenslinger er wel erg vrolijk en speels uitzien.
Groet, Gonda

Ilonka zei

Wat supergaaf gemaakt Echt een leuk idee.

Fijn weekend.

Groetjes Ilonka

Chantal zei

Wat een werk, maar ooohhhh wat mooi!

Erica ♥ zei

Wat een werk heb je hier aan gehad meis, maar wel met een geweldig
resultaat, wat ontzettend mooi zeg !

Een goed weekend gewenst !
Grtjs Erica ☼

marion zei

WAuw wat keigaaf en wat een werk moet dat geweest zijn al die bloemen, knuf, Marion

annie zei

Christaaaaaaaa wauw super gedaan hoor ,
liefs annie