zondag 1 april 2012

Scrap And More Bloghop!!!

                                             
Zoals elke maand, hebben we ook voor de maand april weer een challenge!
Deze keer wel een hele leuke we houden een bloghop!!

Daarvoor is het de bedoeling dat jullie gebruik maken van onderstaande sketch!


Graag willen wij dat je een aantal dingen gebruikt voor het maken van deze kaart!!
Ik wil graag LINT op je kaart zien. Klik ook op onderstaande links van de overige DT-leden voor het verzamelen van alle details! Heb je alles verzameld dan kun je beginnen!!!

Je bent nu hier!!     Christa                                 

Al dat extra werk mag natuurlijk beloond worden! Daarom stellen wij, naast de maandelijkse prijs die te winnen is bij Scrap&More,ook als DT-lid allemaal een leuke prijs voor jullie beschikbaar!
Deze prijs geef ik weg  een super nieuw paperpad van Primamarketing SunKiss Collection met gele rozen.

Voorwaarde is wel dat jullie VOLGER zijn van de blogs waar je een kans wilt maken op het winnen van deze extra prijzen. 
Dus uit de reactie's trek ik 1 winnaar die deze prijs wint.
Je kunt alle spelregels nog eens rustig nalezen op het blog van Scrap&More.
Veel Succes allemaal
XX Christa

48 opmerkingen:

Annette zei

Nou Christa, allereerst wil ik je complimenteren op je kaart! Wat is die leuk zeg. Prachtig gedaan. Wie weet doe ik mee. Eerst maar eens kijken wat ik allemaal moet verzamelen!LOL!
xoxo Annette

Dina zei

wauh wat een beauty en een super prijs jammer dat ik geen kans kan make

Annette zei

Bijna alles verzameld en ik ga mijn best doen. Ik vind je extra prijsje heel erg leuk, dus wie niet waagt wie niet wint! fijne zondag! xoxo Annette

Bernadet zei

geweldige kaart is dit Christa!!

Sandra zei

wat en superleuke kreatie
gr sandra

Yvonne zei

Wow Christa wat een super mooie kaart en je geeft een een schitterende prijs weg zeg!!
liefs Yvonne

Marianne zei

Ik vind je kaartje prachtig Christa.
liefs, Marianne

Unknown zei

Ooh, Christa, wat een schattig kaartje en wat een superprijs kun je bij jou winnen. Ik ga een kansje wagen hoor!

gr. Renata

Jolara zei

die is geweldig leuk ! Liefs Joyce

Karin zei

Wat een prachtig kaartje Christa! Ik ga snel even verder hoppen voor de benodigdheden voor mijn kaartje!

carol zei

Hoi Christa

ik ben meteen volgens geworden
Leuk idee zo'n bloghop, zie je ook weer eens andere blogs
Leuk om zo ook een collega te ontmoeten
Ik werk als wijkverpleegkundige en ben ook praktijkopleider in de thuiszorg
Verder is je extra prijs erg lente aachtig en dat kunnen we nu wel gebruiken

groetjes Carol

Evy G zei

Prachtig kaartje!
Je moet het echt goed bekijken om alle mooie details te zien: eht poesje en de prachtige bedel....
Heel leuk!

Fijne zondag nog!

Evy

Sandra zei

Wat een leuke kaart !

Annemarie en Merit zei

hele leuke kaart en ik ben de gelukkige die hem heeft ontvangen!!!
Heel erg bedankt Christa,

We gaan proberen mee te doen aan de bloghop challenge.

liefs annemarie en merit

Anke zei

Super leuk idee. Wij doen mee.
Je kaartje is prachtig.
liefs Tessa & Anke

simone zei

wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt.
Liefs Simone

Nellie zei

Wat een prachtig kaartje!! Leuk zo'n bloghop-challenge!! Ik ga snel verder!!

Groetjes, Nellie

Angelique zei

schitterend christa! zo leuk hey die bloghop!!

Lenie Hempen zei

Wat is het weer prachtig mooi Christa.
Echt schitterend.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

henny18 zei

Hallo Christa,
ik heb ook mijn best gedaan vandaag hoor,en ik heb een kaartje geplaatst,ik wil natuurlijk graag die mooie prijs bij je winnen,en ik ben volger bij je geworden, het was er nog steeds niet van gekomen zag ik,kom maar snel eens kijken wat ik er van gemaakt heb.

Groetjes Henny

Joukje zei

Een prachtig kaartje heb je gemaakt!
Ik hop nog even verder!
Groetjes Joukje

Aartje zei

Hallo Christa, wat een gave kaart heb je gemaakt zeg. Heel bijzonder in deze kleuren. Echt top.
Deze bloghop is ook een goede reden om me nu eindelijk aan te melden als volger, ik zag natuurlijk al veel moois van je op het blog van Scrap en More voorbij komen.
Dank je wel voor de kans op jouw mooie pakketje.
Groeten, Aartje

marion zei

Wauw Christa, wat een schitterend kaartje en ik zie dat je het kattenstansje in gebruik hebt genomen, ziet er superz uit op je kaartje. Liefs, xxx, Marion

angeleef zei

Wat een leuke bloghop! Ik ben mijn ronde aan het maken hoor! En jemig.. wat een super leuke kaart heb je gemaakt zeg! Ik heb ook je andere kaarten bekeken en wat maak je prachtige creaties. Je hebt er meteen een volger bij!
Groetjes
**Evi**

Katje zei

Wat leuk zeg zo'n bloghop, ben gelijk volger bij je geworden want was dit nog niet bij jou.
Ook hoop ik om een klein kansje voor de candy.

Groetjes Katty

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart Christa.

Liefs Riet.

jolanda zei

mooie kaart.
Wil graag een kansje wagen

Anoniem zei

Wat ontzettend leuk zo'n bloghop. Ik doe graag mee. Je kaart is helemaal super trouwens.
groetjes Joke

Ans S. zei

Wat een super mooie kaart.

Groetjes Ans

Chantal zei

Ohhh wat supers hoe jullie dit organiseren zeg Christa! Volger ben ik al bij je en ik ga fijn meedoen aan de challenge! Wat een supergave kaart heb je ervan gemaakt! Lieve groetjes, Chantal

nettie53 zei

mooie kaart en wat een leuke bloghop!
Groetjes,
Nettie

Liesbeth zei

Wat mooi gemaakt Christa, ik ga zeker meedoen en heb me bij je aangemeld als volger.
gr. Liesbeth

Maris zei

prachtige kaart heb je gemaakt voor de bloghop xx

Sylvia zei

Wat een súper leuke kaart heb je gemaakt en met een hele leuke kleurencombinatie. Misschien moet ik ook maar eens een poging wagen ga snel even verder hoppen naar de volgende om te kijken wat er op de kaart moet. Je prijs is trouwens geweldig Christa!!
Groetjes Sylvia

Lenie zei

Wat een prachtiege kaart is dit geworden en ik was al volger en ga nu meedoen met de challenge.
Wat si dat leuk bloghoppen
groeten Lenie

alinda zei

Hallo,

Super mooi kaartje heb je gemaakt.
Ik wil graag mee doen met de bloghop. Een erg leuke extra prijs.

Groetjes Alinda

Dangina Martinez zei

Aww this is so pretty! Love all the details.
Tons of Hugs, Dangina

Anja zei

Hoi hoi,
wat weer een geweldig mooie kaart.En doe dan ook graag mee met de bloghop.

Groetjes Anja

Tineke zei

Wat een superleuke kaart heb je gemaakt Christa en wat een gave bloghop, ga nu door met verzamelen, heb er nog een paar te gaan LOL

Groetjes Tineke

Carla Burger zei

Hoi Christa, wat een beauty van een kaart heb je gemaakt zeg. Echt super! Ik zou heel graag mee willen doen met de bloghop! Groetjes Carla.

Folkje zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Christa, ik ga ook mee hoppen, vind het zo'n leuk idee.

ga m'n best doen er iets moois van te maken.

groetjes
Folkje

Annemarie en Merit zei

leuk deze bloghop...
En dit kaartje staat prachtig in mijn kast. geniet er nog elke dag van.

Liefs Annemarie en Merit

GerJanne zei

Hoi Chrsta,

wat leuk zo'n bloghop! Ik doe graag mee.
Leuke taart heb je gemaakt...EN alvast gefeliciteerd met je zoon(tje) Wat een verwennerij, al die LEGO en Playmobil.

GerJanne

nettie53 zei

Ik heb mijn kaartje gepost op:
http://scrapenmore.blogspot.com/
Groetjes,
Nettie

Thea zei

heel mooi gemaakt meis xx je moeder

Kizzy zei

Hoi hoi, ben hier terecht gekomen via de bloghop van Scrap en More. Wat een leuke Challenge! Ik heb mijn kans ook gewaagd en alle elementjes verzameld.
Was echt heel leuk om te doen.
Jou kaartje is ook super leuk geworden.
groetjes Kizzy

Mariska zei

Hihihi, nou daar ben ik dan :). Ik doe braaf de hop een tweede keer ;). Ik vind je kaart nog steeds supermooi Christa!!

Groetjes,
Mariska

Wilma zei

Superleuk zo'n bloghop!
Je kaartje is erg gaaf! Ik bewonder je kaartjes altijd bij Scrap&More, maar was nog geen volger.... nu wel!
groetjes, Wilma