vrijdag 13 april 2012

Kaartje voor Angelique? Scrap and More

Hoi Allemaal ,

Zoals jullie vele weten, word Onze Angelique van Scrap and More, waar ik DT er ben, vandaag  ( 13-04)  geopereerd aan een dubbele nek hernia en dat is zeker geen pretje,Ik hoop dat haar herstel voorspoedig voorloopt.
Ze is voorlopig echt uit de running, als DTteam hadden we wat bedacht .
Wat zou er nou niet leukers zijn om thuis te komen in een zee van kaarten ,dat is toch een flinke opkikker, met al die mooie beterschapskaarten !!

Ik heb hier een link  ADRES ANGELIQUE,,  hier vind je de contact gegevens.
Wij zouden het super vinden als team dat ze word verwend met al dat moois,
Allemaal alvast heel erg bedankt namens mij en het Scrap and More DT TEAM
XX Christa

2 opmerkingen:

Danoesja zei

Hoi Christa

Ik vind het super idee, morgen eerst werken en dan zondag aan de slag voor Angelique. Ik hoop dat ze veel kaarten mag ontvangen.

Lieve groetjes
Danoesja

m@deliefjuh zei

ga ik doen! met een beetje vertraging.. maar het is toch fijn te weten dat er mensen aan je denken! goed idee!