zaterdag 4 februari 2012

Cupido en vrijgezellenfeest



Hallo allemaal ,

De maand februari staat centraal van de Valentijn , met een oude Magnolia cupido tilda deze kaart gemaakt.

Ik heb de Tilda op Aquarelpapier gestempelt met Archival inkt en ingekleurt met de Distress inkt.
Het papier is van de schattig lijn van My Minds Eye, ik heb in Utrecht op de lapjes markt tule gekocht zo grappig is weer wat anders dan verband gaas.
Ik heb nog een stans gebruikt van Cheery lynn en een Blaadje van een stans van een Doohickey van Magnolia.
Ook de mooie Strass steentjes tak is van Magnolia , deze staan niet in de webshop ook de lieve roze bloementjes met glitter , mail Angelique voor vragen over produkten.
En ik heb in de hoeken Plakpareltjes gebruikt van kaiserkraft pearls

Gisteren een super gaaf vrijgezellenfeestje gehad, mijn vriendin Susan gaat as 14 februari trouwen met haar Danielle.
We hebben bonbons gemaakt en een spaarvarken gepimpt super gaaf echt iets voor mij haha, die varken zet ik er later op die staat daar nog , hij word netjes afgelakt, we hebben dit gedaan in de Crea Centrum De VlinderCreatief in julianadorp,vlak naast denhelder
Later zijn we lekker gaan eten , rond 10uur savonds weer thuis ,echt een super middag en avond gehad , en nu aan de slag voor de dames want wil toch met een christa creatie aan komen op de bruiloft  ;)
XX Christa




26 opmerkingen:

Esther zei

De choclaatjes zien er heerlijk uit zeg,ben benieuwd naar het varken.
Je valentijnkaart is ook erg leuk geworden.

Groetjes esther

Dina zei

een prachtige creatie en ben benieuwd naar het varken, kom je eigenlijk de 10e maart?

Anneke zei

Wat een mooi kaartje Christa!! Heel erg lief :) Groetjes Anneke

Margreet zei

Wat een super leuk kaartje
En wat heerlijk die chocolaatjes
Groetjes Margreet

PatriciaKleijn zei

wow prachtig gemaakt zeg

liefs patricia

Irene zei

Wat klinkt dat allemaal super gezellig Christa en je hebt weer zoiets moois gemaakt!! Ook ik ben razend benieuwd naar het varken mar dat zal helemaal wel dolletjes zijn!!!

Liefs, Irene

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige kaartje, enne mjummie die bonbons zien er ook heerlijk uit

Unknown zei

Prachtige kaart Christa en het stempeltje zo leuk super geheel, en je bonbons zien er heerlijk uit zeg.

Lieve groetjes Suze

Amanda zei

Oooohw wat een dottig kaartje, helemaal mooi en de bonbons zijn om in te happen......

liefs Amanda

Miranda Slagboom-de Groot zei

Aaah wat een schatje.
En die bonbons mmmmmmm lekker.
Groetjes Miranda

chrilvian zei

leuk gedaan
goh wat een leuk papier,hihihi

Lenie Hempen zei

Dat ziet er geweldig leuk uit CHRISTA.
Je bonbons heerlijk,en leuk ziet het er uit.
Ben natuurlijk wel nieuwsschierig naar het varken.
Heb verder een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Sandra zei

Jammie dat ziet er superlekker uit en wat een leuk idee omdat te doen met een vrijgezellenfeest.
Dank je wel nog voor het superkado, voor me verjaardag
Gr sandra

Jolanda zei

Prachtige kaart Christa en die bonbons zien er wel heel lekker uit:0)
grtz Jolanda

martina's kaartjes zei

je kaartje ziet er superzz uit ! heel erg geslaagd ! en die chocolaatjes, die vrouwtjes, krijgen die geen broekje en bh'tje van je ? hahahahaha...
den helder en julianadorp, daar heb ik mooie herinneringen aan, elk jaar reizen we met herfst richting landal, het is er superzzzz en dan heb je ook nog simpel scrappen in de buurt ! jawel, leuk gebied !
grtjs, martina
x

Unknown zei

Je kaart ziet er weer geweldig uit echt een snoeppie


Liefs Nellie

marion zei

De bonbons zien er schitterend uit en je kaartje ook. Ben al benieuwd wat je maken gaat voor de bruiloft en hoe het spaarvarken eruit ziet. Liefs, marion

Marianne zei

Ik vind hem prachtig geworden Christa.
Groetjes Marianne

Unknown zei

wat geweldig deze kaart! Mijn favoriete kleur... en de maand van de hartjes!!
Lieve Groetjs Debbie

Hetty zei

Wat een super mooie creatie heb je gemaakt

gr hetty

Ballie (Bennarda) zei

Hoi Christa, wat een lievertje, hele mooie creatie.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

marja zei

Wat een schatje, prachtig!! De bon bons zien er heerlijk uit!

Lieve groetjes Marja.

Anke zei

Wat lekker, ik ben gek op chocola.
Je kaartje is prachtig en inderdaad dat tule is heel leuk,.
liefs Tessa& Anke

redscrap zei

na zoveel reakties wat moet ik nog zeggen!!
Moooi!!!!
lekker!!!
groetjes mina

Chantal zei

Wauw zeg Christa, je hebt een beauty van een kaart en dat chocolade ziet er ook helemaal geweldig uit!!!

Chantal zei

Wat een romantische kaart! Supermooi!
Klinkt ook als een super geslaagd vrijgezellenfeest!
Groetjes Chantal