woensdag 23 november 2011

Luciferdoosje




Hoi allemaal,

Bij het kistje heb ik nog een luciferdoosje opgepimpt,vond dat er eigenlijk wel bij passen , ik het zelfde papier gebruikt al het kistje namelijk de paperpad van Melissa Frances Deck the halls.
Ik heb een magnolia mini ( gewonnen van Dangina) gebruikt en deze gekleurd  met distress,
Het hekje is een stans van crealies en de bomen zijn van een oudere serie van Marianne design.
Verder wat Parelpen en wat stickles gebruikt, en wat sneeuwpasta voor het sneeuweffect.
Zelf had ik nog wat papieren kerstbloemen,daar in de harten de mini roosjes erin gezet.

XX Christa

25 opmerkingen:

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Christa

Wat een schatje zeg!!
Leuk idee voor een kerst presentje en niet te ingewikkeld :)
Mooie bloemen ook.

Fijne dag
Liefs Sonja
xx

marion zei

Prachtig Christa, liefs xx Marion

Wendy Koorevaar zei

Ohh hij is mooi geworden! Staat ook nog op mijn lijstje om te maken zo'n lucifersdoosje, super leuk!

Liefs,
Wendy

Kim zei

Gaaf luciferdoosje! Erg mooi cadeautje zo.

Groetjes Kim

Saskia van den Berk zei

Dit ziet er weer kei gaaf uit!!!
Knuff Sas

PatriciaKleijn zei

wat super leuk zeg

Liefs
Patricia

m@deliefjuh zei

ja dit is een super leuk doosje!

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige doosje

Chantal zei

Wauw Christa wat heb je dat weer mooi gemaakt meis! Lieve groetjes, Chantal

Esther zei

Ik vind het zo samen een heel leuk geheel geworden zeg.
moet ik toch ook maar eens gaan maken zoiets,mensen branden altijd wel een waxinelichtje.

groetjes Esther

marja zei

Wat een ontzettend mooi doosje Christa!

Lieve groetjes Marja.

*mieke* zei

Wat weer een leukerd Christa! Ik blijf het ook leuk vinden lucifersdoosjes te pimpen.
Groetjes Mieke

Lenie Hempen zei

Dat ziet er super lief uit Christa.
Echt schitterend.


Gr Leny Hempen

Irene zei

Als je ouders maar heeel voorzichtig zijn als ze die heerlijk ruikende kaarsjes aansteken!!!

Liefs, rene

jans zei

wat een lief doosje is het geworden grt jans

Riet zei

Wat een prachtig doosje Christa.

Liefs Riet.

Sandra zei

Leuke combi inderdaad het luciferdoosje bij de box van je ouders met de waxinelichtjes laten we zeggen helemaal leuk dus
gr sandra

Creagea zei

Prachtig doosje en past er heel mooi bij

groetjes Gea

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat heb je dat mooi gemaakt.
Groetjes Miranda

Nathaly zei

Wat maak jij leuke dingen, Christa. Ik kom hier vaker. Nathaly

Anke zei

Wat een mooi doosje is dat geworden.
liefs Tessa & Anke

Chantal zei

Supergaaf! Leuk hoe de mini daar zo op het hekje zit!

Groetjes,
Chantal

Marianne zei

Prachtig gewoon.
Groetjes Marianne

Nicole zei

Ook helemaal geweldig, net als je kistje. Je kaart voor je collega trouwens ook. Liefs, Nicole

Yvonne zei

Hoi Christa, ben de afgelopen weken erg weinig op blog geweest maar wat geweldig om bij jou al het moois weer te zien. Echt supers mooi allemaal.
liefs Yvonne