dinsdag 24 november 2009

solkaartje van 23nov en papieren vloeibloem

Gisterenavond samen met m'n zusje een sol gedaan bij tiets haar club,de sol werd gegeven door BEA, was weer leuk,ik had nog van dat ribkarton,lukte goed die bloemenponsen er doorheen te ponsen, ik dacht nou dat worden nieuwe aanschaffen maar nee.
Samen met mn zusje zaten we op you-tube te kijken over het maken van bloemen toen we deze tegen kwamen

Ik had nog van dat soort vloeipapier ,grappig he,wilde kleintjes maken maar dat lukte me nog niet .

9 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

ja leuk! heb ook al gekeken maar nergens verkopen ze hier vloeipapier :S zou het ook met vlieger papier kunnen?

Milnie zei

Wat een ontzettend schattig kaartje en die bloem is ook geweldig! Pas maar op met je katjes, die vinden die bloem vast ook iets te leuk ;)

Liefs!!

chantal zei

heey christa
schitterende kaart
en wta is ej bloem gaaf geworden zeg
echt onwijs leuk
groetjes chantal

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

ohh wat een leuke kaart zeg echt top!
Die bloem is ook leuk hoor nu nog idd het kleine formaat haha.

groetjes marianne

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hoi Christa,
Wat een geweldig kaartje.

Groetjes Ida

celia zei

Wat leuk dat kaartje!
Je bloem is wel wat groot uitgevallen voor op een kaartje ;0)

Anneke zei

Hoi christa,
je kaartje is weer super mooi!
En ik vind je bloemetje ook heel leuk
Groetjes Anneke

Unknown zei

Wat een super mooie kaart heb je gemaakt! Heel leuk dat je een berichtje op mijn blog achter gelaten hebt want zo kom ik weer bij jou terecht :D

Nannieflash zei

Hi Christa, thank you so much for the lovely comments youve left me, and what a fabulous card youve created, the colouring is fantastic and its altogether quite stunning. With love and hugs Shirleyxxxxxxx
Sorry I dont know any Dutch, hope you manage to understand what Ive written.