maandag 30 november 2009

2X award van Chantal en Petra


*1. Plaats de award en het berichtje op je Blog*2. Een bedankje naar degene die je de award heeft gegeven*3. Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten*Nou dan komen hier de 7 dingen over mezelf....
1. verveel me bijna nooit
2. ben gek van stempelen vooral de magnolia en greetingfarm, pink cat komt er ook nu bij
3. ik ben papier verslaafd, ik koop en vind het dan zonde om het te snijden,uiteindelijk doe ik dit wel anders word het te gek .
4. ben dol op zuurkool,als kind al ,ik ben 24juni jarig altijd warmweer en wat eten we dan zuurkool!!
5. ben gek van gezelligheid
6. baal weer dat ik met de kerst moet werken, maar ja dat hoort erbij als je in de zorg zit.
7. ben ook een doorzetter
pfff nou weet ik het niet meer hoor, heb zoveel verteld hihi , omdat ik deze award al een keer heb gehad ,en de meeste deze nu ook hebben , mag iedereen die deze niet heb meenemen, veel plezier ermee
XXX Christa

1 opmerking:

Anneke zei

Gefeliciteerd met je award!
Leuk om zo meer over je te lezen ;)
Groetjes Anneke