donderdag 2 juli 2020

Happy Birthday


Hoi allemaal ,

Gisteren is de Kimya's 12 tags of 2020 begonnen .
En deze had ik gemaakt alleen jullie hadden niet gezien hoe ik dit gemaakt heb.

Het zijn Twee witte Blokbodem zakken van 20 x 10,5 .



De mooie digi is van SomeOddGirl deze kon je winnen met de 12 days coloring ..

De bodem van deze zakken schuif je in
elkaar en plak je goed vast.




Zie de foto hieronder..



Met design papier heb ik twee tags uit mijn hoofd gemaakt en iets boven de zakken laten uit steken.
Heel simpel maar super leuk resultaat.

Ik heb de tag met meerdere laagjes design papier bekleed.
Een mooie blauwe Doilly en het Witte Raste lint geven een beetje onderwater gevoel.



Ik heb de mooie zeegras van Couture Creations gebruikt.
Aan de zijkanten de mooie Blauwe Hicacynten en de Pijpenragers geplakt.
Onderaan een Rietje met Ankertjes.


De achterkant heb ik een mooie patrijs poort van Marianne Design gebruikt.
Daarover heen witte Crackle mousse van Nuvo.
En een Schud blister erin met Blauwe Pailletten en steentjes .



Zo zit het er van de zijkant uit .
 Je kan er tussen nog een klein cadeautje of chocolaatjes doen.


Onderaan een hout Ankertje en de leuke Tekst bindertjes deze in het blauw.



De extra challenge voor de Kimya 12 tags of 2020 luid maak een paperclip.
Ik heb een bestaande houten mermaid gebruikt ( eigen voorraad)
Blauwe tule.
En ingekleurd met de Nuvo crackle mousse


De andere kant met een leuke Tekst sticker en rondom met wat glittertjes bewerkt .


Zo heb je een leuk zee cadeautje weg te geven .
Ik hoop dat jullie het leuk vonden .
Mooie week allemaal.
XX Christa  



Geen opmerkingen: