maandag 9 december 2019

Kerst cadeautjes voor de Juffen!!

Hoi allemaal.

We zijn met zijn allen toch weer erg druk met de kerstcadeautjes en de kaartjes .
Ik ben bezig geweest voor de juffen van mijn zoon.

Een aantal weken terug liep ik in die populaire winkel die iedereen wel kent ;) en daar liep ik tegen deze leuke gevulde flesjes aan.
Wat zit erin zullen jullie je wel afvragen .

Er zit in : suiker, chocolade, bloem , je kunt hiermee chocolade koekjes meemaken .
Op het recept staat ook nog een aanvulling zoals voeg boter , ei , zet de oven op ...graden.

En het idee was er , ik maak er kerstlabels aan.

Met de Dutchdoobadoo label heb ik er 6 uit papier getekend en geknipt .
Daarna met design papier verder bekleed .
Witte en bij sommige een Rode Doily gebruikt op de tag.

En een rood zakje zie hieronder aan de achterkant dubbel gevouwen en op de tag geplakt .


Ik heb het zelfde materiaal op elke tag geplakt alleen soms net even anders.






Zo ziet het flesje inhoud eruit ;) 


In het Rode zakje zit een rode label met daarop het recept van de koekjes samen met Washi tape.
Aan het label heb ik een grote kerstbel  vast gemaakt met rood-wit draad.


Rietjes met de kerstkleurtjes en sterren met rood-wit draad vast gebonden , deze met lijmpistool vastgeplakt.
Een leuke bloem en een Swirlypin gebruikt.
En aan de zijkant een leuk Tekstbindertje.


Leuke  tekst Kerst-Sticker.
Op het Kraft-label met de Rood-witte Washi tape, mag mijn zoon nog iets persoonlijks op schrijven voor juf.


De foam balletjes met glitter door de midden geknipt en op het zakje geplakt .
Net boven de bloem een Mini Glazen Flesje met daar in Sneeuw en Sneeuw balletjes .


Hieronder alle 6 de flesjes 



Ziet er toch heerlijk kerstig uit ;).
En ze klinken zo leuk met die bellen eraan.
Hoop dat je wat inspiratie heb gekregen voor een leuk kerst presentje te maken.
Blijft ook altijd leuk om te doen .
XX Christa 


2 opmerkingen:

Ela zei

Super leuk idee! Echt een kadootje en geweldig om te geven en te krijgen! Groetjes Ela

Crea by Debby zei

Heel erg leuk en ik denk dat je de winkel met de A..... bedoelt.