maandag 14 oktober 2019

Kimya Doedag Project 11 en 12 Oktober 2019

Hoi allemaal.

Afgelopen weekend 11 en 12 oktober hadden wij weer de Kimya doedagen .
3 Mooie workshops werden er gegeven en een make and take , hoe leuk is dat !!

Het project wat ik heb gemaakt is bedacht door Yvonne , als je op haar naam klikt kom je op haar blog.
Ik zat in het groepje van Yvonne en Anja.

Het project is gemaakt van allerlei zakjes .

Het papier is van UHK wabi-sabi.
De sluiting voorop heb ik met een knoop en bloem gemaakt zodat het lintje erom heen gedraaid kan worden .
Ook nog wat kleine Forella bloementjes ,er waren een aantal dames op de Doedag die vonden ze naar edelweiss lijken , ze zijn ook super schattig.
Het lieve elfje is van SomOddGirl, gekleurd met de Tansai gambi.


In de binnenste flap heb ik een Mini Kraft Envelopje met daarin de tekst "HI " op een Mini labeltje gestempeld.

De binnenkant zie je twee ronde sluitingen met een vlinder erop deze vlinders zijn uit een Lemoncraft vel.
De sluiting heb ik met de Mini Magneten gemaakt.


Als je ze open klapt heb ik wat teksten gebruikt die bij het Design papier van UHK horen.
Ook de vlinders op de plaatjes zijn daaruit.

De teksten zijn van Marianne Design en deze heb ik met glitter Embossing poeders gemaakt.

De binnenkant versiert met de stempeltjes van SomeOddGirl


De Shine tekst is van Marianne Design deze ook met glitter Embossing poeder erop verwerkt.



Twee tagjes met de Elfjes van SomeOddGirl.
De vleugels heb ik een glitter gegeven met de Nuvoglitterpen.





Ook op deze tag een geemboste tekest van Marianne Design



En twee kleine pocket kaartjes versiert met  een bloemetje en een papieren doilly , ook weer met de mini elfjes van SomeOddGirl.
Tab gestanst je kan evt een rondje er bovenaan plakken of een klein labeltje  , genoeg opties.

Hoop dat je jullie het leuk vonden en vergeet niet bij mijn andere Kimya DTCollega's  te kijken , het zijn super mooie projecten .

XX Christa

Kimya DT



Geen opmerkingen: