donderdag 5 september 2019

Boo Hoo!!!

Hoi allemaal ,

Vandaag weer een creepy post van mij ( Christa ).
Ik weet niet iedereen heeft iets met Halloween en toch word het steeds populairder.

In mijn Kimya box die vol zit met kraft zakken en doosjes en heel veel meer , kreeg ik ineens het idee op doosjes te stapelen .

Het onderste doosje is met een dekseltje compleet .
En het bovenste doosje een een kraftdoosje die je in elkaar kan vouwen .

Ik heb dus het bovenste doosje gevouwen en de deksel omhoog gelaten , het insteek strookje afgeknipt en de flappen naar binnen gevouwen .

Op de bodem van het bovenste doosje heb ik als aanhechting een Zwart Wit Rietje  gebruikt.
Met een lijm pistool dit goed vast geplakt .

Als eerst ben ik met Zwart Cardstock alles gaan matten.
En met het gave Halloween papier van Piatek "Hocus Pocus" heb ik de doosjes verder versiert.


Kimya verkoopt ook leuke  Halloween stanzen ik heb voor dit doosje een aantal gebruikt.
De trick and treat komen uit de set van Tim Holtz het is een Sizzix Thinlits set met meerdere leuke Halloween teksten.


Voorop en achterop de doosjes heb ik twee leuke Halloween Etiketten geplakt.
Achterop zit er nog een kat in de hoek deze komt ook uit de Hocus Pocus papier blok van Piatek.
Leuke kleine plaatjes die je kan uitknippen en leuk kan versieren op je projecten.


In het doosje liggen wat snoepjes en een vleermuis die ik met de FuseTool heb gemaakt .


De vleermuis heb ik gevuld met Halloween pailletten. ( eigen voorraad )


Het spinnenweb en spin is een stans set ook van Sizzix Thinlits Die Set 11PK - Halloween Set .
Deze set bestaat uit meerdere leuke stansjes als voorbeeld in de set zit nog een pompoen en een kat en meer .

In het bovenste doosje heb ik twee Glazen Tubes in een stuk cardstock vastgezet en daar in cirkels gemaakt zodat deze daar stevig in kunnen staan .
Deze heb ik niet te groot gemaakt de kans is dan groot dat de buisjes te los staan en tegen elkaar aan kunnen tikken  .
Zou zonde zijn als ze stuk gaan met al die lekkere jelly beans erin .

Op de buisjes heb ik een kleine vleermuis gestanst deze komt ook uit de set van het spinnenweb.
Als eerst heb ik een  Zwarte Tule om het flesje heen gestrikt daarop de vleermuis geplakt en een oogje weer op de vleermuis geplakt .
Op de kurk een Zwart Bol Hartje geplakt en het flesje gevuld met oranje en groene jelly beans 


En vonden jullie het eng genoeg ?
Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb gegeven om leuke halloween projekten te maken .

En laat ze zien in onze Kimya groep en wat Kimya nu ook verkoopt is een Halloween Box .
Tot 15 September kun je deze box nog bestellen en wat erin zit weet ik zelfs niet , verassing!!

XX Christa


Geen opmerkingen: