donderdag 2 mei 2019

DT Kimya - Lief!!


Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een tasje zien met een leuke verassing als je deze open maakt.
Dit schattige tasje heb ik gemaakt voor Tiets en Karel , hun zijn opnieuw opa en oma geworden van een mooie kleinzoon.


Ik heb een tasje gebruikt met de papier gedraaide hengsels
Het tasje heb ik open geknipt en zodra je het open heb geknipt zie je aan de onder kant een uitstekend vouwtje .

Door dit te maken plak je de zijkant waar ik mijn vinger op de foto heb vast met tape , de zijkanten en ook de onderkant tape je ook dicht zorg dat je natuurlijk niet je vouw dicht plakt.



Zo ziet het na het vast tapen eruit



Met een bruine lange zak , maak je de vouw groter , de kleine is de basis.
Je plakt eerst de ene kant goed vast maakt niet uit of je links of rechts begint.
Als een kant vast zit ga je de vouw maken voordat je de andere kant vast plakt.

Alle wat open is plak je dicht , je creƫert een zakje in een tasje.
Hieronder de foto met de punt , goed scherp gevouwen.


De punt steekt nu dan wel uit als je het tasje dichtvouwt, ik heb gewoon de punt weg geknipt.
En de open stukken weer dicht getapet.


Hieronder de foto met de afgeknipte punt, dit komt straks allemaal goed , als je dit met design papier bekleed word het steviger en strakker.


 Op de volgende foto zie je dus dat ik het met het mooie design papier van Stamperia de vouw zak heb bekleed, langs de rand een mooi kantje 


De voorkant heb ik onder het plaatje een stuk bruin jute geplakt.
Mijn favoriet nu Tule , onder het ovaal met de lieve baby digi van someoddgirl , heb ik rondom tule gebruikt als een soort ovale rozet.
Mooie plakparels en een mooie sier doily en een stuk ribbel karton bewerkt met de nuvo mousse , onder het afdrukje.

Mooie linten en bloemen, maken het zo weer mooi af.


Als kleinigheidje had ik voor de kleine man wat sokjes in gedaan .
Zo heb je toch een leuk en origineel cadeautje 


XX Christa


2 opmerkingen:

Sandra zei

Mooi,leuk idee weer Christa !

Groetjes San

chrilvian zei

mooiii