donderdag 7 februari 2019

DT Kimya & SomeOddGirl Hugs and Kisses

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een soort van vouw envelopje zien met als basis een cd envelop in het midden.
Het afdrukje is van SomeOdd girl LoveLetter.




Ik heb 4 stroken cardstock gebruikt  van 14 cm hoog en 12,5 breed  
 Drie cardstock van achteren op de ril lijn van 1,5cm geplakt  aan de envelop.



Het afdrukje is een gratis maandelijkse digi die SomeOddGirl kado geeft dit is Aquarius.



Eentje houd je over voor het midden, deze heb ik door de midden gesneden en zo precies mogelijk als twee deurtjes vast geplakt ook aan de ril lijn 



Aan de kleine flapjes pockets gemaakt , een rechte en een schuin lopende .
Hierin heb ik mini tagjes gebruikt en versiert met leuke stickers.
Ook een hartjes pin met een uitgestanst hartje van Marianne design erop.


Onderaan witte grotere tags met washi tape.
Aan de tagjes heb ik de leuke bindertjes gebruikt 

En als je goed kijkt zie je doorzichtige hartjes , dit heb ik gemaakt van Nuvo , ik zal dit nog is een keer stap voor stap laten zien .


In het envelopje heb ik de leuke tekst "Jij laat het hartjes regen " van Marianne design .
Dit past leuk bij de digi van SomoddGirl.
De tekst Hug Kiss and Repeat is van Penny Black.


Het envelopje sluit met twee splitpennen en een dun koord draadje.


Zo heb je een leuk Valentijns envelopje 
Liefs Christa

Aquarius Digi Stamp    

             Papieren Labels wit 55 x 110 mm 50 stuks                  


Geen opmerkingen: