donderdag 13 december 2018

DT Kimya Wonderland

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een heel leuk kerst tafereeltje.
Het is heel simpel om te maken .

De basis bestaat uit een doosje met een wattenlaagje in het doosje , heel makkelijk , ik kreeg dus dit ideetje .


In de deksel eerst design papier geplakt , en met een prik pen gaatjes erin gemaakt om de lampjes er voorzichtig in te drukken .

Hieronder een foto hoe het aan de achterkant eruit ziet.


Twee knippen gegeven in de hoeken van het dekseltje en met lijm en tape weer op doosje gezet en de plakrand even vast gehouden .

Met 3d kit en rietjes de deksel vast gezet



Op het bovenste randje heb ik dat gave nieuwe ijspegel lint gebruikt en het grappige van dit lint is dat er al een plakrand aan zit , je verwijderd het stickerpapiertje en plakken maar.

 Kraft vlaggetjes lint vast gezet aan de rietjes met lijm en versiert met de glimmende pailletten .


De bomen heb ik vast gezet ook met 3d kit en versiert .


Het afdrukje is van Someoddgirl Snowman Tobie, de onderkant had ik wat langer gehouden en een vouw onderaan gemaakt , een snee in het sneeuw gezet , zo kon ik het afdrukje vastzetten
Boom versiert met strikjes en bellentjes, en in de kleinere boom hangt een sneeuwpop in.


 Op het sneeuwkleed van die leuke glimfoam balletjes , ik knip deze ook vaak door de midden als bv hart van een bloem te gebruiken.


Kennen jullie de HappyJig al , woordjes en andere dingen maken met staaldraad, werkt zo leuk.
Ik heb hier het woord Xmas gemaakt , tussen de sneeuwvlok knoopjes vast geplakt.


Er zitten led lichtjes in , de batterij heb ik verstopt onder het sneeuwdekentje , dit dus niet helemaal vast geplakt anders kunnen de batterijen niet vervangen worden. 


De achterkant heb ik heel simpel gehouden met een stuk sneeuwkleed af te dekken , papier lukt niet ivm het lichtjes snoer , ik denk maar zo tis de achterkant maar hahaha.


Hoop dat jullie het weer een leuk ideetje vonden .
Liefs Christa






2 opmerkingen:

marjo van soest-van holst zei

Zo als je zelf zegt, een simpel en makkelijk te maken creatie. Maar o zo leuk en gezellig met de lichtjes,bomen en sneeuwballen.
Erg mooi bij elkaar, groetkes Marjo

tine zei

hoi Christa,

deze creatie is toch wel iets eenvoudiger dan je vorige blogster...

het is super leuk, klein en cute....
vooral met de lichtjes wordt het een totaal plaatje

Groetjes

Tine