donderdag 12 juli 2018

DT Kimya en SomeOddGirl Carpe Diem

Hoi allemaal,

Vandaag een cadeau tasje met een leuke inhoud erin, deze heb ik gemaakt voor mijn stagiaire , ze heeft inmiddels een half jaar meegedraaid en haar stage voldoende gehaald .
Dus als creatieve begeleider haha ben ik dus gaan zitten knutselen voor haar.

Ik heb een bruin kraft tasje gebruikt , het tasje in lagen met design papier beplakt , papier is van Studiolight uit de Romantic serie.
Ik ben er zo gek van , dat Nero gaas lint , in diverse kleurtjes verkrijgbaar lijkt stug maar het is zo soepel lint.
Een stuk creme Jute over het Nero lint.


Het afdrukje is van SomeoddGirl Pressie Tia , achter haar zit een mooie grote sierlijk doily.
Twee mini tags , zo schattig formaatje.
Wat leuke roze met witte stip rietjes .


Onderaan het tasje een mooi groen lintje met daar boven het rozen met parel lint.
Een Carpediem uit het papieren lint.
Een mini flesje gevuld met glitters en pailletten, geeft een leuk glim effect.
En aan de zijkant van het afdrukje een mooie bloemen toef.


In het tasje zit een memo boekje , ook deze met het Studiolight papier bewerkt.
Een stuk adel lint met daar overheen de gave chipboard tekst van Tim holtz, deze zit in een doosje met nog veel meer leuke pakkende teksten .
Ook de tags zijn van Tim Holtz.


Aan de linkerkant een lange sliert met hartjes met daarop de mooie geoliede parels , op het tasje heb ik ook de kleinere versie gebruikt , naast de carpediem
 Nog een kleinere bloemen toef  langs de zuster  Nurse Kaylee ook een afdrukje van SomeOddGirl.


Hieronder nog een foto hoe het samen als een setje is .
Matcht toch leuk zo?


Veel liefs Christa

1 opmerking:

Cards en Box bij Lady M zei

Wat leuk gemaakt hier zal ze wel heel blij mee zijn groetjes maartje